Øystein.F. Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er ganske mykje som skal klaffe for å få eit spel som You're in the Movies til å fungere. Les mer Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg funderte faktisk på å kjøpe dette, men etter denne anmeldelsen tror jeg at jeg står over. Takk for at dere sparte meg for 5-600 flis Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har aldri hatt noe trua på et slikt spill. Blir bare dritt uansett hvordan de vrir på det. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Etter å ha sett reklamen så hadde jeg trodd på en enda dårligere karakter. Kjøp blir det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hadde ikkje store forventningar til dette eg iallefall. Eyetoy fungerte imidlertid bra i si tid. Det må eg verkeleg seie. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Viser vel bare at dette ikke er beregnet på vanlige gamere. Fikk terningkast 5 i VG. Riktignok av en kjerring og det forklarer jo saken men det viser vel at barn og kjerringer vil sikkert like det akkurat som de gjør Buzz og slikt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Om en bare prøver det en gang kan det jo hende det får en bedre karakter også, og det ville ikke forundret meg om de gjorde det i VG. Her ble det også sett på at jo, det blir kjedelig etter et par ganger.. Men joa, de fleste sosiale spill er vel egentlig slik at de kun er gøy en liten stund (for de som eier det i det minste). Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Finner jeg det til 200 kr, så kan jeg vurdere det. Betaler ikke fullpris for noe som ser ut som et arcade-spill. Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lips var et bra spill, mange som har klaget over at poengene ved sangens slutt ikke nødvendigvis representerer hvem som vinner etter den endelige utregningen og mange tar dette som "juks". Dette derimot ser bare tragisk ut... Håper på et skikkelig quiz spill til 360, noe ala buzz. Vil ikke ha et spill bare basert på filmquiz. Lenke til kommentar
Nessa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Måtte sjekke anmeldelsen i VG, og herre jemini for en journalistikk. Ser ut som en skoleoppgave fra grunnskolen, som eleven _ikke_ har lagt sjela i for å si det sånn.. Og så viser det seg at det er en voksen fast journalist.. og atpåtill redaktør i "HM Pluss" Helgemagasinet? Ingen argumentasjon verken for eller mot, bare veldig enkelt forklart hvordan spillet fungerer. og terningkast fem. Greit nok at det ikke er verdens viktigste sak, men alikevel så begynner jeg å lure hvorfor jeg kikker innom vg daglig. makan til søppel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg