Vegard_Haug Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I morgen starter den åpne betaen for Sonys nettjeneste Home. Les mer Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette kan bli spennande, men eg fryktar at ting fort blir dyrt og at du må betale for å få tilgang til dei aller fleste områda. Men det skal blir spennande å sjå korleis Home blir brukt. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det der virker ufattelig kjedelig... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Frykter også at det kan oppstå en trend der ting koster, men ærlig talt så tror jeg ikke det. Jeg tror faktisk det blir sånn at vi kan "spille" home uten å betale noe og allikevel ikke føle at vi savner ting som egentlig koster penger. Tror det blir som på f.eks. LBP. Vil du ha spesialkostymer må du betale, men user-created content (i dette tilfellet content fra spill-/filmselskaper) blir gratis. Men med mulighet også til å betale ekstra for ting. Men kan nesten garantere at spill/film-områder og og slikt kommer til å bli gratis. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ser ut til at dette er mest kun for sony og drive reklame for sine egne produkter. Samt og ta betalt fra andre klesmerker, red bull og andre som vil betale gode penger for og få lov til og ha sånne små avdelinger med reklame fra produktene sine. Så blir det nok betaling for spillinga utenom også for og melke extra mye ut av Home. Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Redd for at Home kan bli to little to late. HAdde Home og trofe systemet kesistert fra release hadde det kanskje blitt til noe. Blitt et interaktiv svar på Xbox live. Men nå ser det tut til å bli en form nofr Secondlife klone... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Disse spill rommene høres ganske spennende ut. Har dere i Gamer fått det 100% bekreftet at Far Cry 2 rommet kommer ved release i morgen? Har hvertfall ikke sett snurten av noen slike rom i den lukkede betaen. Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Redd for at Home kan bli to little to late.HAdde Home og trofe systemet kesistert fra release hadde det kanskje blitt til noe. Blitt et interaktiv svar på Xbox live. Men nå ser det tut til å bli en form nofr Secondlife klone... I utgangspunktet enig, men levetiden for disse konsollene er veldig lenge så det er mulig dette trekker flere til ps3 og at de om noen år kan si at dette var en av faktorene som gjorde at de tilslutt vant konsoll krigen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Helt klart slik en skal lage egne figurer. Avatarfolket med NXE ser bare for barnslig ut =) Håper SONY kan dra inn penger på dette, uten at det virker som om forbrukern blir pushet til å kjøpe noe hele tiden. Meh får sjå. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Mange blander dette med spill da, poenget er jo at dette er en måte å kommunisere in-game ol(?) Skal titte innom PSN og sjekke i morgen ^^ Fri fra skjolen på fredagen så blir testing etter jobben da.. ^^ Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Blir spennende å se hvordan det blir Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ingen nedlasting i PlayStation Store foreløpig. Må prøve igjen seinere i dag. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kommer ikke inn på PSN i det hele tat nå jeg. Muligens et tegn på at Home snart er ute? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Gleder meg skikkelig til å teste ut Home. Har ikke sett klokkeslett på når Home skal komme noe sted. Noen andre som har fått med seg noen hint? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Gleder meg til å teste. NB! "Sony svarer leserne i dag" artikkelen virker ikke, man kommer bare tilbake til forsiden på gamer.no! Lenke til kommentar
Maxttor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hahahaha. kommer ps3 med onlinemulighet nå?? latterlig dårlig og latterlig seint. Ps3 er så utrolig lamt. fullt av buggs og lite bra spill. Bluray unnskyldningen er det eneste fanboysa har å komme med. blir litt tynt vel.. Lawl. stakkars dere som har betalt penger for det skrotet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Du må ha røyka sokkene dine, PS3 har hatt online hele veien også PS2. Alt annet du slenger med er like dopa som det du virker som. Endret 11. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Maxttor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 er bare å se den andre artikkelen her og da. ja for nesteår kommer det mye bra spill. vil si det snart er påtide å bygge en ny konsoll jeg da. dagens pc latterligjør konsoll Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tror vi legger den dø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg