Flimmer Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg Skal bytte hovedkort. Dette har jeg: XP 1700 Silent Twin Jeg har blitt anbefalt dette kortet: Gigabyte GA-7VAXP-ULTRA KT400 5PCI AGP8X 3DDR-DIMM LAN RAID FireWire 2xSATA 6CH-Audio SocketA ATX Fra http://www.databutikken.com/no/ Er det noen som vet om Silent Twin passer dette hovedlortet? Og har noen skjekket dette kortet? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Visst du skal bytte hovedkort med det du ble anbefalt ville jeg ha beholdt det gamle. Du vil ikke oppnå mye da du må ha DDR hovedkort fra før av. Det kan jo være nyttig også spør de som har lagt silenttwin om den passer. Microplex.no, var det ikke de som utviklet den? Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hovedkortet jeg har fra før er ødelagt, så jeg må har et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hovedkortet jeg har fra før er ødelagt, så jeg må har et nytt hovedkort. OK, det forandrer jo litt på saken. Da må du finne ut om noen bruker silenttwin på noen gode populære hoverkort, som Asus A7N8x. Det hovedkortet er framtidsvennelig og har mange funksjoner (delux versjonen). Du kan jo også invistere i ei ny vifte visst silenttwin ikke skulle passe på hovedkortet. Men send en mail til mircoplex.no i tillegg til forumet her og spør om det er nyere hovedkort vifta ikke passer på. Det er mitt råd. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det kan se ut på bildet fra Gigabyte sine hjemmesider at chipsetviften er relativt nærme CPU sokkelen, men heldigvis på en av de vifteløse sidene. Det står en kondensator til høyre for CPU sokkelen, men det kan se ut som den er langt nok unna. Jeg har selv en MIST Silent Twin, men ikke tilgjengelig her på jobben for nærmere utmålinger. Jeg bruker den på ASUS A7N266-VM, ikke akkurat "top of the hill" nå... Lenke til kommentar
piff Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 asus a7n8x deluxe er et veldig bra hovedkort, kan jeg anbefalle..silent twin passer fint på det hovedkortet... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har selv en MIST Silent Twin, men ikke tilgjengelig her på jobben for nærmere utmålinger. Jeg bruker den på ASUS A7N266-VM, ikke akkurat "top of the hill" nå... ASUS A7N266-VM er en smakssak (er fornøyd selv!) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har Asus A7N8X Dlx med Silent Twin selv og er storfornøyd. Den setter du på helt uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå