Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-Link router "klikker" når man laster ned torrent

Anbefalte innlegg

Hei

Har et lite problem, d-link routeren min går ned etter en liten stund med torrent nedlastning

Er litt kjipt når man skal laste ned linux image.

Noen som har samme problemet, evt løsning

Vet at det har vært et problem før, og dette har vært siden den var ny (i fjor)

Er av typen DIR-635

Vi har faktisk to av samme typen etter hverandre, men det er kun den første (den som er kobla til modemet) som går ned

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vell langt under 200 på connections (lest om det samme)

Men du har litt andre symptomer, routeren skrur seg på en måte av, jeg må fysisk dra strømkabelen ut og inn.

Får ikke koblet meg til den, og den forsvinner fra WiFi. Den blir en murstein som bruker strøm.

Lenke til kommentar

skyldes nok en form for overbelastning av ruterens hardware, gjerne sammen med delvis dårlig strømforsyning. lest at en del har hatt problemer med strømadapterne til d-link rutere.

er ikke uvanlig at en ruter kneler ved høy load.. er nettop derfor kvalitetsrutere er dyrere enn enkelte billigere rutere man får tak i.

har en d-link DIR 655 selv, og har ikke klart å få ruteren til å kvele ennå, og det med 30/30mbit fiberforbindelse. Da har jeg virkelig forsøkt å voldta den også med tilnærmet ubegrenset forbindelse.

Virket heller som om harddisken(e) slet med å holde følge.. de lever nok på sine siste dager frykter jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...