AlecTBM Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei Har et lite problem, d-link routeren min går ned etter en liten stund med torrent nedlastning Er litt kjipt når man skal laste ned linux image. Noen som har samme problemet, evt løsning Vet at det har vært et problem før, og dette har vært siden den var ny (i fjor) Er av typen DIR-635 Vi har faktisk to av samme typen etter hverandre, men det er kun den første (den som er kobla til modemet) som går ned Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jepp. Om ikke helt likt så noe i samme gaten. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024271&hl= Jeg har redusert max connections i torrentprogrammet og det virker som det har hjulpet, men er ikke sikker, har ikke vært så hard på nedlastningen siste tiden. Endret 10. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Er vell langt under 200 på connections (lest om det samme) Men du har litt andre symptomer, routeren skrur seg på en måte av, jeg må fysisk dra strømkabelen ut og inn. Får ikke koblet meg til den, og den forsvinner fra WiFi. Den blir en murstein som bruker strøm. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Routeren min slår seg ikke av nei, stemmer det. Jeg har fortsatt kontakt på webgrensesnittet. Men for å komme igang igjen må jeg nappe strømmen. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har ikke kontakt med en skit, får ikke koblet meg til WUI fra kabel heller. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Antar dere har lagt inn nyeste firmware på de? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tror jeg ville sjekket strømforsyningen, har selv hatt 2 D-link routere Di514 og Di624 som hadde feil med strømforsyningen, problemene løste seg da jeg satt på god overdimensjonert Samson omformer. (har heldigvis ikke D-link i dag) Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Skal prøve å oppdatere programvaren på den som klikker, har gjort det en gang før, uten hell Kan også sjekke strømforsyningen (hvordan da?) Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 skyldes nok en form for overbelastning av ruterens hardware, gjerne sammen med delvis dårlig strømforsyning. lest at en del har hatt problemer med strømadapterne til d-link rutere. er ikke uvanlig at en ruter kneler ved høy load.. er nettop derfor kvalitetsrutere er dyrere enn enkelte billigere rutere man får tak i. har en d-link DIR 655 selv, og har ikke klart å få ruteren til å kvele ennå, og det med 30/30mbit fiberforbindelse. Da har jeg virkelig forsøkt å voldta den også med tilnærmet ubegrenset forbindelse. Virket heller som om harddisken(e) slet med å holde følge.. de lever nok på sine siste dager frykter jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå