Gå til innhold

Flere muligheter for å avslutte abonnement.

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ikke mulig å avslutte et "varslingabonnement" via epost. Når man får svar på en post man har deltatt i og ikke ønsker å få varsling på den lengre, skulle det vært en link i eposten man kunne trykke på som automatisk avsluttet. Noen spesiell grunn til at det ikke er det i dag?

Og hvordan funker denne valg tingen man har oppe i hjørnet, der er det en funksjon som feks heter "Abonner på forumet"? Kan ikke se at om jeg er inne på en tråd og trykker på denne at den blir lagt til i min varslings oversikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg er enig i at det bør legges til alternativ for å avslutte abonnement i e-posten.

Når det gjelder spørsmålet om "Valg" er jeg litt usikker på om jeg forstår deg rett.

Som du ser har du blant annet disse alternativene:

- Spor emnet

Du får muligheten til å velge hvordan du vil bli varslet om nye innlegg i den tråden du er i. Meldingene om nye innlegg vil komme til e-posten du er registrert med.

- Lagre i favoritter

Du får her lagt til tråden i "Favoritter".

- Abonner på forumet

Du har her sjansen til å finne ut hvordan du ønsker å bli varslet om nye emner - med e-post - i den kategorien som tråden du er i, befinner seg i.

Alle disse valgene fungerer som de skal for meg. Her finner jeg emnene jeg har e-postvarsling på. Om jeg ønsker å få oversikt over kategoriene jeg har e-postvarsling på klikker jeg meg hit.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...