Vegard_Haug Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 EA strammer inn livreimen, og Sony forbereder store nedskjæringer. Les mer Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 – Siden vi har økt kvaliteten på våre viktigste produktet i år må vi si oss skuffet over at høytidssalget ikke lever opp til våre forventninger. Gitt dette og de usikre økonomiske tidene tar vi nå grep for å få ned kostnadene og øke inntjeningen, forteller EA-sjef John Riccitiello. Økt kvaliteten :!: Den var god Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er en del spill de gav ut som var gode da. Fifa 09 var jo en stor forbedring. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vet ikke jeg spillene som Mirrors edge og Dead Space har så absolutt økt kvalitet etter det tullet de har utgitt oppover årene. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Red Alert 3 er veldig bra, Battlefield-serien er også bra. Så EA har fått til en del. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Mirrors Edge var en stor skuffelse. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 – Siden vi har økt kvaliteten på våre viktigste produktet i år må vi si oss skuffet over at høytidssalget ikke lever opp til våre forventninger. Gitt dette og de usikre økonomiske tidene tar vi nå grep for å få ned kostnadene og øke inntjeningen, forteller EA-sjef John Riccitiello. Økt kvaliteten :!: Den var god Det sister året har de faktisk gitt ut en god del kvalitets spill . Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Siste året har faktisk vært veldig bra for EA - med et par unntak only =) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 dead space er ihvertfall konge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dead Space ikkje minst, eit skikkelig godt spill! Lenke til kommentar
MichaelK Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 syntes mirror's edge var konge! dog litt kort muligens men det er så stor verdi i spillet, når en kan spille verdene om igjen, finne forskjelie måter å gjøre ting på, time trial. stor koste meg med dette. Fifa09 også mye forbedret. syntes EA har levert bra iår! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Må innrømme at EA sine spill faktisk er blitt en smule bedre. Endret 10. desember 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Mirrors Edge var en stor skuffelse. FOR DEG Årets spill for meg, uansett hvor mye historien sugde Gleder meg til jeg får Dead Space og. Endret 10. desember 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå har sony sagt at prisøkningen IKKE kommer til å påvirke spilledelen av selskapet Synes å ha lest at det heller ikke var der de skulle si opp folk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 EA har gitt ut mer spill og mindre shovelware enn vanlig i år. Jeg tror fremdeles ikke jeg ville ha felt en tåre om de kuttet videre produksjon av halvparten av de trøtte sportsspillene sine. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Mirrors Edge var en stor skuffelse. FOR DEG Årets spill for meg, uansett hvor mye historien sugde Gleder meg til jeg får Dead Space og. Enig med deg! Mirrors Edge har et nyskapende og genialt konsept, og for meg er det et av årets spill Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 La oss håpe de virkelige elendige studioene dør under denne krisen. La oss håpe det ikke ble som da NWC gikk under. La oss håpe krisen tvinger selskaper til å lage ordtelige spill i stede for å spamme dritt. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå kommer alle til å lage Wii-spill. Simple og elendige spill som utnytter kontrollsystemet => store inntjeninger. Det er nok ikke oss gamere som tjener på finanskrisen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 – Siden vi har økt kvaliteten på våre viktigste produktet i år må vi si oss skuffet over at høytidssalget ikke lever opp til våre forventninger. Gitt dette og de usikre økonomiske tidene tar vi nå grep for å få ned kostnadene og øke inntjeningen, forteller EA-sjef John Riccitiello. Problemet ligger ikke i kvalitetsøkningen, men i balletaket EA har tatt hos kundene sine. Med stadig mer krenkende DRM systemer og nettsensur av spillet Spore har brukerene nå fått øynene åpne for hvor farlig kopi-beskyttelse egentlig er for systemene deres, det florerer nå med rapporter ute på nettet hvor SecuROm har både tatt knekken på dvd drev og eneste løsningen har vært å formatere eller å legge inn ny firmware. Jeg kjenner til stadig flere brukere på pc som går heller over til å boikotte EA og andre produsenter som kun gjør livet vanskeligere for de lovlige kjøperne, spill som Dead Space og Spore var jo som kjent "cracket" nesten ved utgivelsedato så den eventuelle fortjensten EA kunnet hatt ved å forsinke piratkopieringen uteble. Nei, restriktive piratkopieringsmetoder må man bli kvitt, fremtiden blir nok mer i form av achievements og online poengsum der man blir rangert for de spillene man eier og fullfører. Flere .net tjenester vil nok øke andelen folk som ønsker å eie fordi det er både kult og gir goder. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 – Siden vi har økt kvaliteten på våre viktigste produktet i år må vi si oss skuffet over at høytidssalget ikke lever opp til våre forventninger. Gitt dette og de usikre økonomiske tidene tar vi nå grep for å få ned kostnadene og øke inntjeningen, forteller EA-sjef John Riccitiello. Problemet ligger ikke i kvalitetsøkningen, men i balletaket EA har tatt hos kundene sine. Med stadig mer krenkende DRM systemer og nettsensur av spillet Spore har brukerene nå fått øynene åpne for hvor farlig kopi-beskyttelse egentlig er for systemene deres, det florerer nå med rapporter ute på nettet hvor SecuROm har både tatt knekken på dvd drev og eneste løsningen har vært å formatere eller å legge inn ny firmware. Jeg kjenner til stadig flere brukere på pc som går heller over til å boikotte EA og andre produsenter som kun gjør livet vanskeligere for de lovlige kjøperne, spill som Dead Space og Spore var jo som kjent "cracket" nesten ved utgivelsedato så den eventuelle fortjensten EA kunnet hatt ved å forsinke piratkopieringen uteble. Nei, restriktive piratkopieringsmetoder må man bli kvitt, fremtiden blir nok mer i form av achievements og online poengsum der man blir rangert for de spillene man eier og fullfører. Flere .net tjenester vil nok øke andelen folk som ønsker å eie fordi det er både kult og gir goder. Kunne ikke ha vært mer enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg