Ardisrawr Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg tokk dette bildet i går og tenkte at det kanskje hadde gjort seg som en bakgrunn, skal eksprimentere litt mer med teksten. Jeg har endret endel på fargene i Lightroom og lakt på tekst i photoshop. Hva synes du jeg kunne gjort bedre? Endret 11. desember 2008 av Ardisrawr Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Hadde gjort seg som julekort dette. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Bildet var greit nok, om ikke litt kjedelig. Teksten derimot, var malplassert etter min mening. Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Bildet var greit nok, om ikke litt kjedelig. Teksten derimot, var malplassert etter min mening. Ja? Lager tråder for å få konstruktiv kritikk så kanskje utdype det litt og gitt noen forslag til hvor jeg heller burde plasert teksten? Endret 10. desember 2008 av Ardisrawr Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) 2/3 delers prinsippet funker som regel greit på tekst og. Kanskje litt lengre nede til høyre eller venstre? Edit: mente oppe eller nede til høyre. ikke venstre (da det openbart ikke har plass) Endret 11. desember 2008 av nbmofo Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Hva er galt med "God Jul" ? Hvis ikke kortet skal over dammen et steds, da. Selve fonten er grei; men jeg ville lagt teksten til høyre for treet, et sted mellom nederste gren, og den over. Men noe mer til høyre. Tom Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hva er galt med "God Jul" ? Hvis ikke kortet skal over dammen et steds, da. Selve fonten er grei; men jeg ville lagt teksten til høyre for treet, et sted mellom nederste gren, og den over. Men noe mer til høyre. Tom Tror du er inne på noe der, jeg har endret font på den nye versjonen, men tror skriften hadde gjort seg bedre der du forklarte ja Det står på engelsk fordi jeg har bilde oppe på deviantart, men kommer sikkert til å lage en god jul værsjon jeg kan bruke som julekort! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Helt endig med tomsi her.. Siden bildet er her, så føler jeg mer for God Jul jeg altså. fint bilde.... Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Oppdaterer førsteposten med en ny versjon der jeg har plasert teksten påog endrett font. Jeg velger også å la det stå på engelsk fordi det så estetisk bedre ut og da kan jeg sende det til mine venner som ikke bor i norge også Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Nå har jeg oppdatert med enda en ny versjon x3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå