brune-ha Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Takk for tipset, har passord nå, hvordan visste dere at jeg "kanskje" har uøovlig spill/filmer? Fjortiss katalog? Si fra om dere skal ha tilgang Si fra via: MSN mail meldings funskjonen på hw.no Greit? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ftpen din var vid åpen, for å si det mildt. Og hvis fjortis-katalog ikke sier deg noe, bør du kanskje begynne å sjekke litt nøyere hva som er på harddiskene dine ... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ftpen din var vid åpen, for å si det mildt. Og hvis fjortis-katalog ikke sier deg noe, bør du kanskje begynne å sjekke litt nøyere hva som er på harddiskene dine ... men hvordan fant du adressen min? Var ikke på noe brukernavn eller passord på ja, men 14mappa er på vei til å slettes downloada masse "stuff" fra en venn igår, har ikke gått gjennom. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Noen som vil gi meg sin FTP+de får min. Så kan vi dele alt av software, "mente shareware" Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er det noen på forum som prøver å komme inn? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 men hvordan fant du adressen min? Presenil? Du oppgir adressen på forrige side. Var ikke på noe brukernavn eller passord på ja, men 14mappa er på vei til å slettes downloada masse "stuff" fra en venn igår, har ikke gått gjennom. Jeg håper virkelig det. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Glemte at jeg satt den opp på forum, dumt av meg! Men er 17år selv+ 14mappa var ikke noe særlig med fjortisser, minst 16år, han kompissen min sa det til meg, bare at han har lasta fra annen og har heller ikke "gått" gjennom det. Og derfor ikke rename Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå