Haansi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har nå kjøpt meg PSP-holder til bilen, samt 12V-lader til sigarettenneren. Derfor tenkte jeg at det nå kanskje var på tide at PSPen tok over for iPoden min som mediaspiller i bilen. Ser derfor at det ligger 16GB brikker på ebay til snaue 400kr, og lurer på om PSPen støtter disse? Har den en max-grense, eller er det bare å kjøre på? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, vet godt at det går an å google Men mener jeg leste for noen mnd siden at til og med 80GB brikkene hadde noe rot med programvaren til konsollen, så lurte bare på om dette var ordnet. Så ville høre etter noen erfaringer her. Men ifølge google skal det jo være greit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Når Sony kommer ut med det vill jeg tro det er safe. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Satser på det ja http://cgi.ebay.com/16GB-MEMORY-STICK-PRO-...%3A1|240%3A1318 Haha, latterlig billig da Koster mer for en 4GB-brikke her hjemme. Men så var spørsmålet om det er safe å kjøpe sandisk da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Om Sony har lagt støtte for 16gb på PSP, så håper jeg da dem ikke har vært så sleipe å begrenset det til sine egne kort. Sandisk er i hvertfall et bra merke, trur nok det skal funke. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Da tester jeg et slikt : ) Greit å få all musikken inn på pspen Hvertfall når jeg skal kjøpe meg gps til den i tillegg Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Syns jeg har snust borti ett sted at den nyeste FW støtter opp til 32gb uten å ha sikre kilder til det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Oki Høres bra ut! Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Oki Høres bra ut! venligst gi tilbakemelding på dette når du har fått testet det Lenke til kommentar
drarreg Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 vil gjerne høre om den funker. mener jeg har lest at max grensen er på 4 gb, men har også hørt at 8 gb har virket men med vekslende hell. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Kjøpte nå For 330 latterlige kroner. Skal gi tilbakemelding her i neste uke om den funker! Lenke til kommentar
drarreg Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Lurer på om 16 gb brikken funker. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Da har jeg fått min 16GB-brikke i posten. Tok noen dager, men det kostet meg som sagt latterlige 330kr. Ser hittil ut til å fungere ypperlig! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fungerer dette på begge versjonene av PSP? Den gamle også? Har hørt at det kun er den nye som støtter disse store brikkene. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fungerer dette på begge versjonene av PSP? Den gamle også? Har hørt at det kun er den nye som støtter disse store brikkene. Funket fint på min psp 1000. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er firmware som styrer hvor store Memorysticks PSP kan ha. Så lenge du har en nyere firmware (system update) så går det helt fint. SD kort og Memory Sticks kommer til å bli mye billigere i framtiden da det mener at de kommer til å distribuere 2TB(!)SD og MS minnekort i løpet av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå