TRD4U Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg lurer på hvorfor ikke poster i off-topic delen av forumet teller på det totale antallet poster en bruker har? Sikkert en enkel forklaring, bare lurer... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette har vært tatt opp mange ganger. Detter er fordi man ofte titter på post-counten når man lurer på hvor seriøs en bruker er, og i OT-delen foregår det jo mest lek og fjas. Det er jo ikke sånn av counten har alt å si, men jeg veit med meg selv at jeg hører mer på en bruker med 5000 poster enn en med 18. Så; kort forklart: Lek og moro tells ikke. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Og tråder som f.eks. denne er en god grunn. Men synes egentlig at antall off-topic-poster burde stå under antall poster på brukerprofilene, ihvertfall din egen. Edit: Vet du kan se dem ved å trykke på ikonet ved mest aktiv i. Endret 18. desember 2008 av Überadri Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Men synes egentlig at antall off-topic-poster burde stå under antall poster på brukerprofilene, ihvertfall din egen. Det var en god idé. Ta det opp med Dotten eller noen fra drift. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Om du ønsker å vite din totale mengde av poster, kan du titte under "Mest aktiv i", og deretter gjøre et regnestykke. 7 innlegg / 16% av dette medlemmets aktive innlegg 7*100/16=43,75 - noe som tilsvarer at du sikkert har 44 poster. :-) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jada, har registrert dette. Selv har jeg noen hundre poster som ikke er registrert. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Selv har jeg vel et par tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg