Sephiroth Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Heil Er det noen der ute som sitter på noen veldig gamle versoner av CS. ? Hadde vært morro å testet noen av de første versonene av CS igjen. Hvis noen har en link, eller sitter på filene, så plis si ifra. Det er sikkert andre en meg som også syns at det hadde vært morro å teste gammle cs. (må også ha hl filen) Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg har en cs 1.3 server oppe innimellom.. kjempegøy med bunnyjumping ;P client 1.3 er det jo bare et kjapt søk på google som ordner..! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg har beta1, første cs utgaven som ble laget, pleier å være en 100servere å spille på ca samtidig på nett så det går nok ann å finne på google. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har 5.2 liggende en plass, ultimate bunny versjon Skal se om jeg finner den.. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg har en cs 1.3 server oppe innimellom.. kjempegøy med bunnyjumping ;P Jeg har ikke spillt så altfor mye cs opp igjennom tidene (sluttet når 1.4 kom), men ble ikke bunnyjumping "fjernet" i 1.3, med andre ord, det funket nesten ikke i det hele tatt eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Tja, si det.. det virker hvertfall hos meg. Nå er det jo mange som påstår at bunnyjumping fremdeles er mulig (tilogmed1.5), men begrensningen som stopper deg når du lander etter ett hopp gjør det umulig igjen.. ;P det virker hvertfall... Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Tja, si det.. det virker hvertfall hos meg. Nå er det jo mange som påstår at bunnyjumping fremdeles er mulig (tilogmed1.5), men begrensningen som stopper deg når du lander etter ett hopp gjør det umulig igjen.. ;P det virker hvertfall... Det virker faktisk ja. I minimal grad. Du må hoppe med en gang du lander igjen i ett "i luften dukk". Dette kan fungere 4-5 hopp bortover. Det er ikke mye vits egentlig. Like så greit å løpe vanlig. Det er jo også ulovlig under matcher å i det hele tatt prøve på det så jeg skjønner ikke vitsen.. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 last ned Retro CS Da basert på gamle beta 8.1 ellerno bare at det ikke er beta ....The old one is the best http://mitglied.lycos.de/crouser/ (syns ikke jeg da menn) Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har også beta 1. Hvilken Half-Life versjon bør jeg ha for å spille denne? har testa hl v1.1.0.4 elns. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vil ha beta 1 noen som kan legge den ut på en Ftp eller noe sånt ? Du finner meg på #Larvik #clansalsa @ Efnet Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ah yes.. savner apc-rægginga : Men kan vel ikke akkurat kalle 1.3 en gammel versjon av CS? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Nei 1.3 er vel ikke det jeg tenkte på.... er heller mer interiser i de som er før 1.0 altså 5.2 eller noen av de veldig tidlige versonene Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Cs beta 5.2 er nok mest gode gamle dager, colt med scope og greier.. Her har du en side med alt du trenger til å spille cs beta 5.2: CsRelic Du finner også en server browser der som kan være nyttig å ha, men The All-Seeing Eye kan også brukes siden du bare trenger å sette den på cs b5.2 Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Har beta 1 og Final beta 1 på cd liggene på kjøkkenet.. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Takker så meget. 5.2 er bare konge da. men jeg skulle gjerne hatt BETA en *HOST* *HOST* Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har ALLE cs-versjonene fra beta1.0 til 1.5! (men nei, har ikke mulighet til å legge dem opp på nettet, jeg fant dem på nettet for et par mnd siden..) Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Ja men da har du Kasje noen linker da ?? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Siden jeg er en gammel cs fan selv, har jeg skaffet deg en bra link CsNation Cs Classic Her finner du beta 1, og oppdateringen beta 1.1 classic, som er en update du trenger for å spille.. Lykke til (ps: CsNation er jo en ganske bra side for cs generelt) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Gode gamle dager. Weapon stay og greier. "APC-rægging" var ikke med i de tidligere versjonene, det var noe de forsøkte en versjon og så fjerna igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå