This is Thomas Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Både og. Noen er lettere enn andre, men det er overall ganske vanskelig ene og alene takket være skybruddet med granater over hodet på deg. Det er en ufattelig mengde granater som kommer din vei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det la jeg godt merke til allerede i andre oppdraget til de amerikanske styrkene i asia. Løpe, hotpotato, hoppe vekk, hotpotato, løpe bortover enda en hot potato. Skjønner at utlendinger ikke vil spille med meg da jeg skriker "varm potet" som en fra Toten. Btw: Får man de archivementene i co-op de som tilhører Veteran? Mener du bare får de solo jeg, siden det i tilegg står i beskrivelsen. Trenger noen noe hjelp i co-op eller noe sånt på World At War så bare legg til gamertagen min. PS, er pratsom. Jeg trenger hjelp til Command And Conquer: Red Alert 3 i co-op på XBL og co-op campaign. Ingen som har dette fantastiske spillet til 360 nesten. Vet det er bedre på pc, og spiller det på pc men liker å spille på boxen bedre generel. Hjelper gjerne andre i det og. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Eat the heat achievmenten på Mercs 2:WIF. Skjer ingenting når jeg prøver. Trykker LT og A. Er det feil knapper? JEG spiller Red Alert 3 på 360 Endret 15. desember 2008 av iharal3 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ingen som har en ekstra Theresa doll på Fable 2? Kan gjerne gi en Hammer eller Reaver doll i gjengjeld Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det la jeg godt merke til allerede i andre oppdraget til de amerikanske styrkene i asia. Løpe, hotpotato, hoppe vekk, hotpotato, løpe bortover enda en hot potato. Skjønner at utlendinger ikke vil spille med meg da jeg skriker "varm potet" som en fra Toten. Btw: Får man de archivementene i co-op de som tilhører Veteran? Mener du bare får de solo jeg, siden det i tilegg står i beskrivelsen. Trenger noen noe hjelp i co-op eller noe sånt på World At War så bare legg til gamertagen min. PS, er pratsom. Jeg trenger hjelp til Command And Conquer: Red Alert 3 i co-op på XBL og co-op campaign. Ingen som har dette fantastiske spillet til 360 nesten. Vet det er bedre på pc, og spiller det på pc men liker å spille på boxen bedre generel. Hjelper gjerne andre i det og. Veteran-achievementene må du spille alene for å få ja. Men det kan jo være kjekt å få hjelp i form av å få gått igjennom en mission for å se hva som må til. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) får jeg achievement i cod4 hvis jeg klarer et mission på vetaran når jeg velger fra mission select? hvis dere skjønner hva jeg mener............ Endret 15. desember 2008 av mac_gyver Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er vel strengt tatt ikke hjelp til achievement, men på en måte allikevel Trenger noen som kan hjelpe meg i GoW(1) campaign. Er i Fenix-huset, tror det er siste fighten i act4, på Hardcore. Anyone? GT: veggizah Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er det når du møter Cole og Baird oppe og du står i et vindu og skyter Locust som står utenfor? Løp ned trappen og ta alt som kommer inn døren med hagle. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) *Mine innlegg* EDIT: For ikke å lage en fullstendig unyttig post: www.xbox360achievements.org er helt klart den beste siden, men www.achieve360points.com er også å anbefale, da denne siden ofte har achievement-relaterte walkthroughs. Tilsvarer Road Maps fra x360a, men litt bedre (dog sjeldnere). Bare trykk på Achievement List før du legger den som bokmerke siden forsiden er litt døll. (Evt. skriv www.achieve360points.com/list i adressefeltet først som sist). Disse to sidene kombinert gir deg så å si alt du trenger. Endret 14. januar 2009 av This is David Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kunne ikke fått sagt det bedre selv David! Synes forøvrig ikke at achieve360points er så bra da, mye enklere å bruke forumet på xbox360achievements Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå