Gå til innhold

Achievement 360 hjelpetråden

Vidar Busk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det la jeg godt merke til allerede i andre oppdraget til de amerikanske styrkene i asia. Løpe, hotpotato, hoppe vekk, hotpotato, løpe bortover enda en hot potato. Skjønner at utlendinger ikke vil spille med meg da jeg skriker "varm potet" som en fra Toten.

Btw: Får man de archivementene i co-op de som tilhører Veteran? Mener du bare får de solo jeg, siden det i tilegg står i beskrivelsen. Trenger noen noe hjelp i co-op eller noe sånt på World At War så bare legg til gamertagen min.

PS, er pratsom.

Jeg trenger hjelp til Command And Conquer: Red Alert 3 i co-op på XBL og co-op campaign. Ingen som har dette fantastiske spillet til 360 nesten. Vet det er bedre på pc, og spiller det på pc men liker å spille på boxen bedre generel. Hjelper gjerne andre i det og.

Lenke til kommentar
Det la jeg godt merke til allerede i andre oppdraget til de amerikanske styrkene i asia. Løpe, hotpotato, hoppe vekk, hotpotato, løpe bortover enda en hot potato. Skjønner at utlendinger ikke vil spille med meg da jeg skriker "varm potet" som en fra Toten.

Btw: Får man de archivementene i co-op de som tilhører Veteran? Mener du bare får de solo jeg, siden det i tilegg står i beskrivelsen. Trenger noen noe hjelp i co-op eller noe sånt på World At War så bare legg til gamertagen min.

PS, er pratsom.

Jeg trenger hjelp til Command And Conquer: Red Alert 3 i co-op på XBL og co-op campaign. Ingen som har dette fantastiske spillet til 360 nesten. Vet det er bedre på pc, og spiller det på pc men liker å spille på boxen bedre generel. Hjelper gjerne andre i det og.

Veteran-achievementene må du spille alene for å få ja. Men det kan jo være kjekt å få hjelp i form av å få gått igjennom en mission for å se hva som må til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

*Mine innlegg*

EDIT: For ikke å lage en fullstendig unyttig post:

www.xbox360achievements.org er helt klart den beste siden, men www.achieve360points.com er også å anbefale, da denne siden ofte har achievement-relaterte walkthroughs. Tilsvarer Road Maps fra x360a, men litt bedre (dog sjeldnere). Bare trykk på Achievement List før du legger den som bokmerke siden forsiden er litt døll. (Evt. skriv www.achieve360points.com/list i adressefeltet først som sist).

Disse to sidene kombinert gir deg så å si alt du trenger.

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...