Orcuz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei! Hvis jeg forstår rett så har denne ikke auto fokus? Det er vel litt dumt når man har 450d som ikke har autofokus i huset? Finnes det noe rimelig bra telezoon objektiv med auto fokus og bildestabilisator? Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Selvfølgelig har det objektivet du linker til autofokus. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ingen av Canon's EOS kameraer har autofokus i huset. Alle Canon's objektiver har innebygget af, bortsett fra et par spesialobjektiver. Det samme gjelder også for tredjeparts-objektiver med EOS-fatning. Såvidt jeg vet er det kun Zeiss som ikke har af til EOS. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Aha trodde det måtte stå af for at det skulle være autofokus jeg =) Så da er det bare IS jeg må se etter =) Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Noen tips til en bra allround linse som ikke er så dyr? Vil gjerne ha litt skikkelig zoom, men har ikke råd til så mange objektiv ennå, i tilegg til at det er slitsomt å bære rundt på 14 forskjellige objektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå