hitokiri Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Den første modellen lanseres trolig i Europa. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Og det er ikke usannsynlig at det blir en Android-telefon. ASUS is a leading handset manufacturer that will soon deliver high quality, innovative Android devices and technology for world class carriers and consumers.- HC Hung, General Manager of Personal Mobile Device, BU, ASUSTek Computer Inc. Endret 10. desember 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 spennende spennende Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Telefonen på bildet ser en smule utdatert ut... Håper de ser litt mer snasne ut når de kommer. (Ikke at jeg prioriterer "følelsen" av telefonen, men det der ser litt vel.......) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Telefonen på bildet ser en smule utdatert ut... Håper de ser litt mer snasne ut når de kommer. (Ikke at jeg prioriterer "følelsen" av telefonen, men det der ser litt vel.......) ...1990-ut? Jeg håper egentlig at de ikke har laget sitt eget grensesnitt. Etter å ha sett diverse acer-bloat på dærbare, tviler jeg på at de klarer å utvikle noe pent. Ellers skal jeg kjøpe meg ny mobil på nyåret, så jo flere valgmuligheter, jo bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg