mcgroven Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Activision står bak det neste X-Men-spillet. Les mer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Blir nok en flopp.... Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Marvel Ultimate Alliance var kanskje ikkje verdens beste spel, men herregud så gøy det var. Samme med forrige spelet også, X-Men Legends II. Endret 10. desember 2008 av Morghus Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Enig angående MUA, det var utrolig gøy. Og der kommer det jo en oppfølger i tillegg. Wolverine er en bra karakter, får håpe spillet blir bra selv om jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk Lenke til kommentar
BiHaTcH Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vær så vennlig å sjekk ordboka.no og slutt å bruke ordet "episk" i hvert bidige innlegg!! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Dette er ikke et innlegg, men en nyhetssak. Er sikkert noe på ordboka.no om forskjellene mellom de to termene også. Episk er en beskrivelse utgiver kommer med, og er helt holdbar også på norsk. Det kan for eksempel bety dramatisk, som i et dramatisk actioneventyr. Er likevel enig at ordet brukes vel hardt i denne bransjen, men grammatisk feil er det vel ikke? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 "Et episk actioneventyr" er da for all del riktig norsk, uten at jeg skal påstå noe om spillet er episk eller ikke. Episk i denne sammenhengen betyr da fortellende/dramatisk, altså helst et spill med litt mer historie enn det vi er vant med fra kabal og minesveiper. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 høres bra ut men tviler, virker som alt som er basert på marvel fortiden er bare spill som ikke er halveis ferdig Lenke til kommentar
ilex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Med Raven's track record vil jeg tro dette faktisk vil bli bra. Men skulle gjerne hatt en Hexen/Heretic oppfølger. Endret 11. desember 2008 av ilex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg