Gå til innhold

GTA IV årets spill

Anbefalte innlegg

Har skjeldent eller aldri hatt så mye morro med et spill som jeg har hatt med GTA4. Å si at det ikke er et fantastisk bra spill blir bare tull. Har du f.eks. hørt radiostasjonene der? I sommer rappa jeg en bil (i gta...), parkerte den i et smug, skrudde opp lyden og satt meg på verandan og pilsa og lo meg ihjel av Liberty City Radio. Det er MANGE timer med radio der.. og bare det at de har brukt så mye tid og krefter på en sånn detalj sier mye om resten av spillet også. For det skorter ikke på innsats fra utvilkeren der heller.

Av spilla på den lista der hadde GTA4 lett fått første plass av meg og.

Forøvrig er det bare idioti å sutre og "miste respekt" for noe som helst pga. en sånn liste. Det vil alltid være smak og behag, og selv om jeg ikke synes Spore var noe særlig skal man være rimelig døv dum og blind for å ikke få med seg at mange synes noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufattelig dårleg liste.

GTA 4 var årets skuffelse. Skikkelig nedtur fra eit svært godt spel i GTA : San andreas.

Synest det er heilt latterlig at det fekk så god omtale.

Einaste positive med spelet er ein flott by å sjå på/køyre rundt i.. Eg har spelt samtlige GTA spel og har vore fan av serien, GTA(1) og GTA(2) gav meg mykje meir glede, og stort sett var mykje betre spel.

At folk kan meine GTA 4 var så utruleg bra har ikkje sammanlikna det med dei forrige spela.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er alle spillene på lista produsert av en amerikansk utvikler?

OHMAIGAWD!

Men så kan du spørre deg selv om hvor mange av spillene genrelt komemr fra US.

Jeg synes iallefall det er oppsiktsvekkende at ikke en eneste asiatisk uvikler har ett spill på "årets beste spill liste"

Lenke til kommentar
GTA IV er et bra spill, men har etter min mening fått overgod karakter i nesten alle omtalene. Det fortjener ikke tittelen som årets spill. Halveis inn i spillet ble jeg så lei av GTA IV at jeg aldri klarte å gjennomføre det. Det er ikke noe som skjer så ofte hos meg.

Hehe.. Samme her, kom halveis, men blei så lei at eg la spelet frå meg.

har fleire kameratar som også la frå seg spelet halveis. Spela anmelderane gjennom spelet? Synest det er rart når gamer.no gir spelet 9/10 og einaste grunnen til at spelet ikkje fekk 10/10 var vanskeligheitsgrada. Men men..

Lenke til kommentar

GTA4 fortjener ikke førsteplassen etter min mening. Det er et fantastisk spill, men det er ikke engang det mest underholdende sandboxspillet som kom ut i år. Jeg er også overrasket over at TFU kom med på listen. Demoen var ikke særlig bra. Er fullversjonen bedre?

De har iallefall gjort en ting riktig. Braid fortjener å havne såpass høyt på listen. Det er et av de mest nyskapende spillene jeg har spilt på flere år. Jeg har iallefall ikke sett en så bra bruk av tidsreising i spill før.

Lenke til kommentar
GTA IV er et bra spill, men har etter min mening fått overgod karakter i nesten alle omtalene. Det fortjener ikke tittelen som årets spill. Halveis inn i spillet ble jeg så lei av GTA IV at jeg aldri klarte å gjennomføre det. Det er ikke noe som skjer så ofte hos meg.

Hehe.. Samme her, kom halveis, men blei så lei at eg la spelet frå meg.

har fleire kameratar som også la frå seg spelet halveis. Spela anmelderane gjennom spelet? Synest det er rart når gamer.no gir spelet 9/10 og einaste grunnen til at spelet ikkje fekk 10/10 var vanskeligheitsgrada. Men men..

Nesten halve spillet er en evig opplæringsrutine. Til slutt blir du så lei av å kjøre de lange strekningene at "fast travler" med taxi hvor enn du skal. Da mister et bilspill litt av sjarmen sin vil jeg si.

Lenke til kommentar
GTA 4 hadde nok blitt bedre mottatt dersom gamerne ikke hadde hatt san andeas å sammenligne det med.

Kan du då forklare meg kvifor GTA IV får 98(!!!!!!!!!) i metacritic score, medan GTA San Andreas får 95(PS2), 93(xbox og PC)? Vice City fekk 94-96 i dei ulike plattformane.

GTA IV

http://www.metacritic.com/search/process?s...amp;x=0&y=0

San Andreas

Vice City

Lenke til kommentar
GTA 4 hadde nok blitt bedre mottatt dersom gamerne ikke hadde hatt san andeas å sammenligne det med.

Kan du då forklare meg kvifor GTA IV får 98(!!!!!!!!!) i metacritic score, medan GTA San Andreas får 95(PS2), 93(xbox og PC)? Vice City fekk 94-96 i dei ulike plattformane.

GTA IV

San Andreas

Vice City

Med glede. Alternativt kan du lese det jeg skrev en liten gang til.

Jeg snakker ikke om anmeldere, jeg snakker om gamere av den typen som henger på forumet her. Dersom du leser litt rundt ser du RASKT at den vanligste kritikken av GTA4 er at det er for mye som mangler fra San Andreas, det er mindre variasjon i missions enn i SA, etc.

Lenke til kommentar

Jeg fant akkurat ut at min data er blitt gammel og utdatert. Kan ikke bruke dette spillet.. tenkte på å teste det litt for å se hvor stort det er. Heldigvis sjekket jeg specs før jeg åpna eska så da får jeg returnert det. Har ikke spilt noen av forgjengerne av spillet, så det blir nok ikke aktuelt å oppgradere min gamle data bare for dette.

Lenke til kommentar

GTA IV

San Andreas

Vice City

Med glede. Alternativt kan du lese det jeg skrev en liten gang til.

Jeg snakker ikke om anmeldere, jeg snakker om gamere av den typen som henger på forumet her. Dersom du leser litt rundt ser du RASKT at den vanligste kritikken av GTA4 er at det er for mye som mangler fra San Andreas, det er mindre variasjon i missions enn i SA, etc.

Greit å få ei presisering :)

Eg føler dog at spelanmelderane er like mykje "gamers" som dei som vankar her på forumet. I så fall, kvifor skulle dei ikkje vere det?

Men kven veit, det må være noko meir mellom linjene når GTA IV får 98 i metacritic score. Med den scoren så havner GTA IV i topp 10 lista av dei beste spela gjennom tidene, uansett plattform. Er det eit generelt medieblest om spelet grunna sjukeleg mengder pengar brukt i produksjonen og at spelet GTA IV har vært under diskusjon av bruk av ein New York liknande by og liknande som gjer at spelet "automatisk" må bli det beste ever?

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg at anmelderne har en større evne enn forumbrukerne og den generelle gamer til å se GTA4 uavhengig fra de andre GTA-spillene. Ettersom så mye av kritikken firern får tar utgangspunkt i "Ikke sånn som SA", så tror jeg det er svært relevant.

Personlig likte jeg GTA4 veldig godt, men har ikke ennå spilt det ferdig.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som at denne listen er særlig godt gjennomtenkt. GTA4.. flott spill, helt glimrende historie og grafikk, men ligger nå å støver ned på 55%... Ikke misforstå meg, synes GTA fortjener plass på listen, men ble fortere lei av det en jeg trodde for å være ærlig... Hadde nok ikke brukt noe penger på det framfor alt det andre bra på markede akkurat nå, men men.

GTA4 har bra salgstall mye pågrunn av forgjengerne, noe pågrunn av bra kritikker, og noe pågrunn av at det er utrolig mange 12 åringer som elsker å gå rundt i Liberty City å plaffe ned gamle damer med shotgun(ikke at jeg og synes det er morro en gang iblant :whistle: ) .

Force Unleashed... ok spill, mye kult. Men er det i det hele tatt i nærheten av MGS4? Nei, synes for all del ikke det.

Endret av Ms#Noddy
Lenke til kommentar

Fallout 3 ikke på listen!? :omg:

var det døve/blindeforbundet som lagde denne lista!?

Og flere av de på lista er ikke ordentlige spill, det er sånne spill som hører hjemme på 123spill.no, men det er en helt annen kåring... og GTA på 1. plass vil jeg ikke uttrykke i ord hva jeg mener om, men jeg gjør det sånn: :wallbash::cry::yucky::sick:

Lenke til kommentar
Skal si meg enig at det er mange andre spill som kunne vært på den listen, spesiellt Fallout 3.

Men synes fortsatt GTA IV fortjener en topp-3 plassering hvertfall! :p

ikke topp 3. topp 10:P

syntes det var dritrått de første timene, men etter det jeg har hørt stopper de fleste å spille det på 50% å synes ikke et spill man bare spiller 50% igjennom skal være på topp. grafikken var jo helt rå, men ikke nokk for meg.

Endret av Velarol
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...