Gå til innhold

Minnesang/Godnatt-låt til omkommet jente - Noen som vet?

Tom&Jerry

Anbefalte innlegg

Hei :)

Først og fremst må jeg bare i at jeg ikke følte dette innlegget passet i "Lurer du på hva sangen eller artisten heter?"

Mye av grunnen er at det sannsynligvis ikke er noen som vet hva sanger er, og den er ikke kjent eller noe i den fasetten.

Husker jeg hørte en låt som jeg likte veldig godt for en stund siden.

Låten fant jeg på en minneside for en jente på rundt 16 år +/- som vist nok hadde omkommet. Så vidt jeg husker var det en jente som ble påkjørt av en buss i Bergen og omkom (litt usikker på dette). Dette er kanskje en 4-5 år siden. Ulykken ble dekt ganske så tett da den skjedde.

Låten er norsk og det eneste instrumentet i den er gitar.

Det jeg vet er at jenta omkom, men er bare delvis sikker på om det var den bussulykken i Bergen.

Denne låten ble altså laget av pappaen til denne jenta som omkom. Grunnen til at den lå på minnesida var at den først og fremst var veldig personlig for henne og at den ble spilt i begravelsen hennes.

Synes denne låten var så ekstremt fin, men jeg har ikke lykkes i å få tak i den senere. Den lå på minnesiden hennes, men den finner jeg heller ikke igjen etter mange mange søk rundt om.

Husker så vidt hvordan deler av teksen i låta delvis gikk.

"Jeg skal fortelle deg en hemmelighet... etc....jeg er glad i deg, og håper at du er glad i meg"

Husker ikke stort mer av teksten enn dette. Det er kanskje ikke ordrett det som står der, men noe i den dur.

... Hvem er denne jenta? Noen som her har som har hørt denne "godnatt-låta" som så tragisk på en måte ble til en minnesang? Hvor kan jeg evnt få tak i denne låta?

Hadde blitt utrolig glad for å få høre den igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...