CFM Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Som overskriften sier, noen som vet hvor de kan ha slikt? Jeg så en lastebil (selvsagt Mercedes) når jeg kjørte som hadde en slik lysende stjerne i frontvinduet. Ca 15-35cm i diameter.. Hadde vært morsomt å hatt Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Like morsomt som å ha kreft, sånn cirka. Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Som overskriften sier, noen som vet hvor de kan ha slikt?Jeg så en lastebil (selvsagt Mercedes) når jeg kjørte som hadde en slik lysende stjerne i frontvinduet. Ca 15-35cm i diameter.. Hadde vært morsomt å hatt mekonomen kanskje. såfall kan du ringe delelageret til en mercedes forhandler i ditt området Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg sliter litt med å finne denne julestjernen, men hvorfor ikke ta et juletre i stedet? Bare gå til Biltema og søk etter art.nr 26-1001 Ellers kan du jo lese litther Beklager at dette ikke er helt det du leter etter , men forhåpentligvis bedre enn ingen ting. Ellers er det jo bare å gå hit... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Like morsomt som å ha kreft, sånn cirka. For deg sikkert, ja. Jeg sliter litt med å finne denne julestjernen, men hvorfor ikke ta et juletre i stedet? Bare gå til Biltema og søk etter art.nr 26-1001 Ellers kan du jo lese litther Beklager at dette ikke er helt det du leter etter , men forhåpentligvis bedre enn ingen ting. Ellers er det jo bare å gå hit... Google har jeg selvsagt prøvd. Ellers hadde jeg ikke spurt her Mulig jeg bare ikke har søkt nok, men jeg fikk bare opp "nye lys" og "hvor få tak i stjerne (den på panseret)" osv... Men det juletreet fra Biltema skal jeg selvsagt ha hvis jeg finner det. Endret 10. desember 2008 av gilera Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Som overskriften sier, noen som vet hvor de kan ha slikt?Jeg så en lastebil (selvsagt Mercedes) når jeg kjørte som hadde en slik lysende stjerne i frontvinduet. Ca 15-35cm i diameter.. Hadde vært morsomt å hatt Gjetter på at du finner slikt i de sjappene som har utvalg i div pynt og tilbehør til lastebiler. Finnes et ekstremt utvalg i lysende hyttepynt over de mest utenkelige temaer og design. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Vet du om noen slike sider på nett? For vi har fint lite av dem her i Bardufoss.. Mulig jeg må ta med en tur til Svinesund når jeg er hjemme til jul. Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vet du om noen slike sider på nett? For vi har fint lite av dem her i Bardufoss.. Mulig jeg må ta med en tur til Svinesund når jeg er hjemme til jul. tja... du kan søke her, og få en brukt. vil spare deg for en del penger http://www.nbfbildeler.no/?gclid=CIvm2dzNtZcCFQLsXgodHiNmhg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå