runero Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Heisann! Jeg vurderer å kjøpe ny plasme tv fra Panasonic. Har lest en del om disse tvene. Men hva er forskjellen på TH42PZ80 og TH42PZ85??? Rune Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Heisann!Jeg vurderer å kjøpe ny plasme tv fra Panasonic. Har lest en del om disse tvene. Men hva er forskjellen på TH42PZ80 og TH42PZ85??? Rune TH-42pz80 TH-42pz85 der har du info om de. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Heisann!Jeg vurderer å kjøpe ny plasme tv fra Panasonic. Har lest en del om disse tvene. Men hva er forskjellen på TH42PZ80 og TH42PZ85??? Rune PZ85 har IFC(intelligent frame creation) som fungerer på samme måte som 100hz på en LCD. Utover det så er det ganske like. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) IFC systemet blir beskrevet som bortkastet av de som har testet disse skjermene så du kan like godt kjøp PZ80 uten at jeg liker disse skjemene på noe som helst måte da min gikk i retur. Grunnen bør sies uklar, blass, soft bildekvalitet på vanlige tv sendinger og ubrukelig på Plastation2. Den er forøvrig veldig god på HD sendinger noe de fleste av oss ser mulig 5% av da de fleste kanalene ikke sender HD matriale enda. Av norske kanaler har TV Norge begynt å sende noen få serier i HD kvalitet og NRK kommer vel i 2010/11 med sine. Du kan spare 3000,- på å kjøpe en HD ready PX80/ LG PG6000 som er klart bedre på tv sendinger jeg vil si nærmere 30% + favør samt de henger heller ikke så langt bak på HD matriale heller... Jeg ser ikke forskjell på min 50 PG6000 kontra 46 Panasonic PZ80 med tanke på HD kvalitet, SD kvalitet "tv sendinger" er det derimot som natt og dag i favør min LG. Endret 10. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 IFC systemet blir beskrevet som bortkastet av de som har testet disse skjermene så du kan like godt kjøp PZ80 uten at jeg liker disse skjemene på noe som helst måte da min gikk i retur. Grunnen bør sies uklar, blass, soft bildekvalitet på vanlige tv sendinger og ubrukelig på Plastation2. Den er forøvrig veldig god på HD sendinger noe de fleste av oss ser mulig 5% av da de fleste kanalene ikke sender HD matriale enda. Av norske kanaler har TV Norge begynt å sende noen få serier i HD kvalitet og NRK kommer vel i 2010/11 med sine. Du kan spare 3000,- på å kjøpe en HD ready PX80/ LG PG6000 som er klart bedre på tv sendinger jeg vil si nærmere 30% + favør samt de henger heller ikke så langt bak på HD matriale heller... Jeg ser ikke forskjell på min 50 PG6000 kontra 46 Panasonic PZ80 med tanke på HD kvalitet, SD kvalitet "tv sendinger" er det derimot som natt og dag i favør min LG. Noen setter pris på systemet, men interpolering på en plasmaskjerm er ikke nødvendig siden systemet ikke sliter med treg responstid slik som mange LCD tv-er gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå