Gå til innhold

Dragon Quest X annonsert! (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo litt rart å spekulere om X, når IX ikke er kommet ut enda, men jeg regner med at Square-Enix smeller opp et stort nok budsjett til at dette blir en knalltittel. DQ VIII var i hvertfall et kjempespill.

Kommer sikkert til å kjøpe DQ X når det kommer, men det er så langt fram i tid at jeg ikke gidder å ofre det noe særlig energi enda.

edit: skrivefeil

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

Det er kanskje for tidlig å diskutere om DQX, men jeg følte det var verdt å nevne dette. Wii har endelig fått en skikkelig killer app fra en tredjepartutgiver. Med Monster Hunter 3, det neste hovedspillet i Tales of-serien, DQX og en rekke andre spill så ser det ut til at Wii ikke kommer til å mangle skikkelige rpg-spill.

Hvordan kan noen si at Wii er en konsoll for casuals når det stadig annonseres flere og flere core-spill til konsollen?

Lenke til kommentar

Nintendo ønsker å jobbe sammen med Square-Enix for å promotere Dragon Quest IX i vesten. En eventuell reklamekampanje vil nok ha ringvirkninger for DQX.

Link

Det er nesten litt vanskelig tro at det er Nintendo vi snakker om her. De har kanskje skjønt at det lønner seg å behandle tredjepartutgiverene på en god måte.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...