Benny123 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hei, jeg trener hver andre dag manualer...biceps og triceps...men jeg har skikklig dårlig kosthold...men etter hver treningsøkt tar jeg protein shake...for jeg da fremgang, jeg tar også D-ribose...men har hørt at det ikke hjelper noe egentlig... også lurer jeg på om noen kan fortelle meg litt om Gainer fra Protein fabrikken, bare litt generelt... takk på forhånd! Endret 11. desember 2008 av Benny123 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vil anta at der er bedre enn kun en 100% karbo diett. Ernæringsekspertene vil jo gjerne at vi spiser variert, har vi ikke mulighet til dette så er kosttilskud en grei tilsettning. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 1 proteinshake er en dråpe i havet om man ikke har ett balansert kosthold, er så mange som tror de bare kan ta en shake og få sykt mye fremgang, det er ett tilskudd som skal brukes der kosten ikke strekker til.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, jeg blir stor av bare ta isolasjonsøvelser med manualer på bi og tri. Om du har et elendig kosthold, så ta 400gram proteinpulver om dagen, da dekker du hvertfall proteinbehovet. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvis du bare trener biceps og triceps, på en måte som neppe er særlig effektiv, spiller det liten rolle hva du eter. Du får ingen resultater uansett. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 selvfølgelig vil du får resultater.. hva baserer du uttalsene dine på ? trening hjelper, men med så lite trening vil det hjelpe i en veldig liten grad.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 selvfølgelig vil du får resultater.. hva baserer du uttalsene dine på ? trening hjelper, men med så lite trening vil det hjelpe i en veldig liten grad.. Du trenger ikke ta alt helt bokstavelig. Vi er enige. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 når trådstarter er såpass nybegynner som jeg får inntrykk av i førstepost så er det ikke no vits i og si at man ikke får no resultater, er forskjell på liten fremgang og ingen fremgang. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mange av oss har vært der, når vi på ungdomsskolen kjøpte et hantelsett og sto og løfta litt alle veier på gutterommet. Hvor mange fikk merkbare resultater av det? Ikke jeg, iallfall, og ingen jeg kjenner. Jeg sier ikke at det ikke er mulig. Det er det selvfølgelig, om man kan litt om trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå