Nautica Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Eller hvordan skal vi tolke denne ? Er jo veldig klar i skrivemåten dem bruker. Jeg bestilte et,og fikk bekreftelse på beløpet så vil tiden vise om det er riktig. Første gang jeg har kjøpt et sluttsolgt produkt Edit:sikkert flere som vil benytte seg av denne "bomerten",så kanskje man ikke burde kontakte fotovideo for og bekrefte sannheten i annonsen Edit II: Ringte for og skjekke med fotovideo,det er nok et 40D hus som selges. Synes den annonsen var lett og mistolke,spesielt når jeg ikke er helt våken. Var nok for godt til og være sant. Blir sånt når man surrer på nettet om morgenen,men ringte og pratet med ei grei jente og avbestilt orderen. Om ikke annet så har jeg nok fått mange til og bråvåkne sån på morran Endret 10. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eller hvordan skal vi tolke denne ? Er jo veldig klar i skrivemåten dem bruker. Jeg bestilte et,og fikk bekreftelse på beløpet så vil tiden vise om det er riktig. Første gang jeg har kjøpt et sluttsolgt produkt Edit:sikkert flere som vil benytte seg av denne "bomerten",så kanskje man ikke burde kontakte fotovideo for og bekrefte sannheten i annonsen For meg ser det ut som du har kjøpt et 40D - ikke 50D Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er nok 40D du har kjøpt ja... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hehe...Det står vitterligen 40D sort på hvitt ja. Men for all del, bra kamera det. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Varenummer, varenummer, og varenummer = 40D Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Går ikke an å lese feil her. 40D.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Enkelt. De selger ut sine siste 40D og erstatter dem med 50D i sortimentet Endret 10. desember 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Første post oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå