hitokiri Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fredag stiller selskapets produktsjef til nettmøte med Amobil-leserne. Les mer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 *sendt inn spørsmål* Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sendte inn spørsmål om at det ikkje er mulig å ringe nødnummerene 110 og 113 (alt blir sent til 112 uansett kva du gjer). Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg spurte blant annet om når de planlegger lansering av sin første LTE-telefon. Netcom planlegger jo utbygging av dette i 2010, og det har lite for seg med utbygging av LTE-nettet uten produkter som støtter teknologien. Lenke til kommentar
Dan-Raoul Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Beklager, men ser ut som jeg klarte å sende inn ganske mangen av samme spørsmål. Tror PC-en min tullet litt med det. Men Android på HTC i Norge hadde vært greit ^^ Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fantastisk mobil. Men hvorfor ikke flash, VGA video reckording (640 x 480 piksler) og video out?????? Why dammit,why? (Tipper de sitter med en ny htc mobb ved hånden, som inneholder alle disse tingene. De skal bare selge noen millioner eksemplarer av HD'en først. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ser mitt spørsmål ble litt for hard kost.. :/ Tolker det da slik at HTC skal fortsette å bruke masse penger på å leie artister, puppedamer og gi gratis alkohol til sine forhandlere, i stedet for å redusere prisen på sine mobiler. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) *sendt inn spørsmål* Sendte inn spørsmålet så tidlig og så fikk jeg ikke noe svar. Nedtur. Var forøvrig et relativt interessant spørsmål (syntes jeg) om hvor mye HTC ønsker å kommersialisere seg. Dro inn iPhone som et eksempel på at det virkelig er "masse"-appell for smartphones... Endret 12. desember 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg sendte inn på den samme tiden, et par-tre timer etter artikkelen kom, og fikk heller ikke svar. :/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 De filtrerer vel gjerne hvilke spørsmål de besvarer for å kunne gi best mulig inntrykk av seg selv, dvs HTC i dette tilfellet. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hihi, fikk spørsmålet mitt i overskriften til artikkelen Ikkje at eg fekk eit godt svar då, at HTC er klar over at det ikkje går ann å ringe 110 og 113 på HTC telefoner og berre lover at det skal komme i framtidig oppdateringar og produkt. Kjem min touch pro til å i det heile tatt få ei oppgradering? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Syntes ikke jeg fikk noe godt svar på mitt.. (engasjerte brukere, XDA-Devs etc.) Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Enig med både Avatar og Chribruu. Her var det mye safing, og lite intelligente ordentlige svar for nysgjerrige mobilfreaks. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Han som stilte spørsmål om firmware fikk bare bullshit svar.. Har selv diamond som har endel software issues, jeg har ikke installert custom fw(burde det virkelig være nødvendig at man må ty til det?) Har nyeste fw. og den er treg uansett hvor mange ganger jeg måtte resatt den, og hatt aldri så få ekstra programmer installert. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Han som stilte spørsmål om firmware fikk bare bullshit svar.. Har selv diamond som har endel software issues, jeg har ikke installert custom fw(burde det virkelig være nødvendig at man må ty til det?) Har nyeste fw. og den er treg uansett hvor mange ganger jeg måtte resatt den, og hatt aldri så få ekstra programmer installert. Nå ser det iallefall ut til at det kommer en nokså god oppdatering i Januar da. Tror nok de som sliter med den gamle standard ROM'en kommer til å merke god forskjell med 2.00. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Han som stilte spørsmål om firmware fikk bare bullshit svar.. Har selv diamond som har endel software issues, jeg har ikke installert custom fw(burde det virkelig være nødvendig at man må ty til det?) Har nyeste fw. og den er treg uansett hvor mange ganger jeg måtte resatt den, og hatt aldri så få ekstra programmer installert. Nå ser det iallefall ut til at det kommer en nokså god oppdatering i Januar da. Tror nok de som sliter med den gamle standard ROM'en kommer til å merke god forskjell med 2.00. Jeg så faktisk først nå at han nevnte det med Januar oppdateringen. Jeg håper som du sier at den blir bra. Jeg sitter selv på 1.93 fra Juli, og har en rekke irritasjoner jeg gjerne skulle blitt kvitt. Samboeren min har en E66 kjøpt samme dag, og jeg er neste litt misunnelig på hvor bra den fungerer i forhold. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Han som stilte spørsmål om firmware fikk bare bullshit svar.. Har selv diamond som har endel software issues, jeg har ikke installert custom fw(burde det virkelig være nødvendig at man må ty til det?) Har nyeste fw. og den er treg uansett hvor mange ganger jeg måtte resatt den, og hatt aldri så få ekstra programmer installert. Nå ser det iallefall ut til at det kommer en nokså god oppdatering i Januar da. Tror nok de som sliter med den gamle standard ROM'en kommer til å merke god forskjell med 2.00. Jeg så faktisk først nå at han nevnte det med Januar oppdateringen. Jeg håper som du sier at den blir bra. Jeg sitter selv på 1.93 fra Juli, og har en rekke irritasjoner jeg gjerne skulle blitt kvitt. Samboeren min har en E66 kjøpt samme dag, og jeg er neste litt misunnelig på hvor bra den fungerer i forhold. En testversjon av 2.00 ligger allerede og flyter på XDA, og tilbakemeldingene så langt er gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg