Gå til innhold

Endelig lest ferdig Stephen King's Cell!

vikingkylling

Anbefalte innlegg

Fikk denne boken Cell av Stephen King av dama for flere måneder siden og har lest litt nå og da siden jeg fikk den. Den er meget bra, men har aldri helt hatt tid til å lese noe særlig. Men i natt (ca halv fire) ble jeg endelig ferdig med den. Yes! Nå kan jeg kanskje nærme meg en mobiltelefon snart... :p

(og ser selvfølgelig at filmen kommer neste år... *sukk*) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan føles sånn til tider, men jeg har mer enn nok av andre bøker å lese. Senest i dag kjøpte jeg "From a Buick 8", også av King. Har aldri giddet lese den da jeg trodde det bare var en samling korte historier, men det er nok en vanlig bok. Gleder meg til å lese den. Aner ikke hva den handler om i hele tatt. I Cell hadde jeg i det minste en anelse. ;)

Lenke til kommentar
Personlig føler jeg alltid en slags tomhet når jeg er ferdig med en bok. Da er det liksom over. :)

Ja, men samtidig har eg lyst å lese den om att. Enkelte bøker får du ikkje tak på før heilt i slutten. Då har du kanskje lese 500 sider og sit der som eit spørsmålsteikn. Så på dei siste 100 forstår du det meste. Når du då er slutta føles det som om ein akkurat er kome i gang.

Eit eksempel på dette er ei bok eg las, men ikkje hugsar navnet på. :p

Lenke til kommentar

hmm, Christine av Stephen King handler jo om en morderisk bil, så den er litt science fiction. Men boka har en kul handling og jeg syns den er skikkelig bra. Den kunne du teste.

jeg personlig liker nesten kun science fiction.

Men blant mine favoritter er faktisk harry potter bøkene, begynte som en guttunge å lese dem og syns fortsatt dem er geniale å lese. :)

Så er Enders spill ganske bra, lenge siden jeg leste den.

Du kanta en titt på bøker fra Tom Clancy hvis du liker bøker som handler om kriger. Har ikke lest noe selv fra ham, men det skal være ganske gode bøker hvis du liker den slags.

Lenke til kommentar
hmm, Christine av Stephen King handler jo om en morderisk bil, så den er litt science fiction. Men boka har en kul handling og jeg syns den er skikkelig bra. Den kunne du teste.

En bil med personlighet? Skeptisk :p .

Men blant mine favoritter er faktisk harry potter bøkene, begynte som en guttunge å lese dem og syns fortsatt dem er geniale å lese. :)

Har lest alle bøkene utenom siste halvdel av syvende boka siden alt bare ble et jævla surr og motsa mye i de forrige bøkene. Bok 1-5 var veldig gode, men kan ikke si jeg liker de siste to.

Så er Enders spill ganske bra, lenge siden jeg leste den.

Du kanta en titt på bøker fra Tom Clancy hvis du liker bøker som handler om kriger. Har ikke lest noe selv fra ham, men det skal være ganske gode bøker hvis du liker den slags.

Skal sjekkes ut :) .

Lenke til kommentar

Vil anbefale nesten alt av Dan Brown.

Spesiellt "Den Digitale Festning".

Denne boken synes jeg var fantastisk :D. Den er spennende, men allikevel litt humor i boka også. :)

Vil og anbefale "Eragon" bøkene. Veldig spennede bøker. Og du har utrolig mye og lese på viss du leser alle 3 bøkene:)

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...