Songe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg leter etter et program der jeg bare kan dra linkene mine inn for å lage en hjemmeside med mine egne linker. Noen ide? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 googlepages. men du må manuelt copy paste linkene inn i editorn. Lenke til kommentar
Songe Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 googlepages. men du må manuelt copy paste linkene inn i editorn. vil bare merke alle linkene og dra alle inn i et program helst... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sikter du til bokmerkene dine? I så fall inneholder alle nettlesere mulighet for å eksportere alle bokmerker til direkte til en html-fil. Lenke til kommentar
Songe Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Sikter du til bokmerkene dine? I så fall inneholder alle nettlesere mulighet for å eksportere alle bokmerker til direkte til en html-fil. jøss, ja det var jo flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå