Dumrian Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) En helt fantastisk og enormt hysterisk video. Kan nesten ikke beskrives, følg med teksten og hør på den utrolig catchy melodien. Jeg får rett og slett ikke nok av den, haha. Endret 10. desember 2008 av Tuftez Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du er ikke alene om å ha hørt den her utrolig mange ganger i det siste. Genial sang! For de som vil ha MP3 fil: http://dump.no/files/d7667d182d32/The_Lone...In_My_Pants.mp3 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hehehe! Trodde det skulle være en oversatt Nederlandsk sang.. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Lock eyes from across the room Down my drink while the rhythms boom Take your hand and skip the names No need here for the silly games Make our way through the smoke and crowd The club is the sky and I'm on your cloud Move in close as the lasers fly Our bodies touch and the angels cry Leave this place, go back to yours Our lips first touch outside your doors A whole night what we've got in store Whisper in my ear that you want some more And I JIZZ IN MY PANTS This really never happens you can take my word I won't apologize, that's just absurd Mainly your fault for the way that you dance And now I JIZZ IN MY PANTS Don't tell your friends or I'll say you're a slut Plus it’s your fault, you were rubbing my butt I'm very sensitive; some would say that's a plus Now I'll go home and change I need a few things from the grocery Do things alone now most-e-ly Left me heart broken, not lookin' for love Surprise in my eyes when I looked above the check out counter and I saw a face: My heart stood still so did time and space Never felt that I could feel real again But the look in her eyes said I need a friend She turned to me, that's when she said it, Looked me dead in the face, asked "Cash or credit?" And I JIZZED IN MY PANTS It's perfectly normal, nothing wrong with me but we're going to need a clean up on aisle three And now I'm posed in an awkward stance because I JIZZED IN MY PANTS To be fair you were flirting a lot Plus the way you bag cans got me bothered and hot Please stop acting like you're not impressed One more thing, I'm gonna pay by check Last week - I saw a film As I recall it was a horror film Walked outside into the rain Checked my phone and saw you rang, and I JIZZED IN MY PANTS Speeding down the street when the red lights flash, need to get away, need to make a dash A song comes on that reminds me of you and I JIZZ IN MY PANTS The next day my alarm goes off and I JIZZ IN MY PANTS Open my window and a breeze rolls in and I JIZZ IN MY PANTS When Bruce Willis was dead at the end of sixth sense I JIZZED IN MY PANTS I just ate a grape and I JIZZED...IN...MY PANTS (I went, uh…ok…) JIZZED...IN...MY PANTS Seriously you guys can we... ok... I JIZZ RIGHT IN MY PANTS EVERY TIME YOU'RE NEXT TO ME AND WHEN WE'RE HOLDING HANDS IT'S LIKE HAVING SEX TO ME YOU SAY IM PREMATURE I JUST CALL IT ECSTASY I WEAR A RUBBER AT ALL TIMES IT'S A NECESSITY Cuz I JIZZ...IN...MY PANTS I jizz in my pants, I jizz in my pants Yes I jizz in my pants, yes I jizz in my pants Yes I JIZZ...IN...MY PANTS I jizz in my pants, I jizz in my pants Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Priceless! Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Amagod, jeg har hørt på den 13 ganger nå. Avhengigende sang Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Justin som "vaskedame".... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Denne låten og musikkvideoen er bare epic! jeg er hekta Det morsomme er jo at det faen meg er en nær Timbaland produksjon på lydsiden og så legger man til den teksten der. Bare epic! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Morsom, lo ikke noe men den var fortsatt morsom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Skulle jo gjøre lekser også åpner jeg denne tråden... tusen takk nå blir jeg sittende her i noen timer :/ Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Hehe, og for de som vil se den i HD kvalitet, så gå inn på youtube linken og klikk "watch in HD", utrolig bra kvalitet! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Liker videoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 at first I was like :| but then I JIZZ IN MY PANTS! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Eplefe tvang meg til å se den. Aldri igjen... Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 For dere som liker dette: Dere burde sjekke ut andre musikkvideoer/sketcher av SNL Digital Shorts. Er mye genialt der :!: Digger denne videoen^^ Andy Samberg og Jorma Taccone er harde. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 SNL er helt geniale, synd at de ikke vises i Norge. Men vi har jo MADtv, som ikke er så ille den heller. Legger ved en gavetips til dere som ennå har noen julegaver som ikke er anskaffet ennå. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Hahaha, urkomisk. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jon Lajoie's er artigere, synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bare ler hver gang jeg hører fjortiser på bussen hører på sanger. Denne her er sikkert noe en'lan fjortis jente har i øreproppene uten å skjønne en dritt av hva dem synger, bare catchy melodi. If you dont understand the lyrics dont listen to it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå