FWD Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei Ser at komplett.no fører DFI hovedkort nå. Jeg vurderer å kjøpe nytt hovedkort om dagen, og DFI LanParty LT X48-T2R høres veldig spennende ut. Er det noen her på forumet som har noen erfaringer med dette kortet de ønsker å dele? Ser blant annet Tweaktown har gitt det ganske god score (83%. Andre steder har mottagelsen også vært grei. Uansett, hadde vært fint om noen av dere har noen synspunkter. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Forumet har en DFI tråd, dessverre er disse kun nylig kommet til landet så det er ikke såpass mange som har disse hovedkortene enda. Jeg sitter på ett gammelt Socket A DFI hovedkort og er storfornøyd så langt, men ta en titt i DFI tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1042328 Det er nok det nærmeste du kommer til å komme erfaring fra norske eiere. Lenke til kommentar
FWD Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Takk, for satse på at det kommer mer info der etterhvert som komplett får inn flere kort. Virker som det er en del som er interessert i disse kortene i allefall. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei, ser du allerede ble linket til tråden jeg har startet. Jeg har ikke noe erfaring med Lanparty X48 hovedkort, bare med UT P45 som jeg leker med akkurat nå. Jeg har også lest tester av X48 som viste at den er ganske grei, men jeg gikk for P45 siden jeg ikke slulle kjøre crossfire. Og hvis du ikke har tenkt å kjøre crossfire heller, så vil jeg anbefale enten UT P45-T2RS, eller DK P45 T2RS+ (gå for plus versjon). Begge disse har mer å gi til din E8600 som jeg ser du har i signaturen din. DKen skal spesielt være bra for høy FSB, opp mot 600+ hvis du er heldig. Lenke til kommentar
FWD Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Takker for svar :-) Klarte dog ikke vente lenger, da P5k-kortet oppførte seg merkeligere og merkeligere, så jeg gikk for et Biostar T-Power i45. Er veldig fornøyd med dette kortet uansett, så angrer ikke på at jeg ikke ventet i allefall :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå