Sono Juventino Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Heisann Har et problem med at enkelte tråder i Mine Innlegg ikke vil skifte til lest uansett hva jeg gjør. Har trykket på siste side på disse trådene i tillegg til å trykke på den oransje firkanten for å få de nyeste innleggene. Allikevel skiftes de ikke. Hvorfor? Ikke at det er så ekstremt farlig, men synes det er litt rart. Endret 10. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har vært borti det samme Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har vært borti det samme i perioder. stort sett med store tråder. Sliter også av og til med at jeg havner et par-tre innlegg etter det innlegget som ble skrevet sist gang jeg var inne. Begge problemene kommer og går, virker det som. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 For meg gjelder dette en tråd, menlig denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1041650&hl= Samme hvor mange ganger jeg går inn på den står den som at det har kommet nye poster i den i "mine innlegg". Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det hender som sagt av og til. Som ein midlertidig fiks kan du merke alle trådar som lest, ved å merke alle innlegg som lest. (<-- Klikk på den for å gjere det. Du finn den linken på framsida, rett over Forumstatistikk, på høgre sida.) Meiner det skal gjere at den vert markert som lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg