Dumrian Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, jeg prøver å skifte navn til "Tufte", men det er allerede tatt. Etter å ha søkt på poster gjort av brukeren "Tufte", så finner jeg ingen. Er det da mulig å få byttet til Tufte om en moderator finner brukeren Tufte til å være inaktiv? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Problemet er at det blir enten brukt som visningsnavn eller nick av noen, dermed får du ikke tatt det. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ok, takk for svaret Ueland. Det er ikke mulig for deg å sjekke opp dette om det gjelder en aktiv eller inaktiv bruker? Tufte er mer eller mindre "standard" navnet mitt for endel ting, og om det ikke er for mye jobb så ville det vært supert om du hadde mulighet til å sjekke det ut - om det da er mulighet for dere å slette/gi bort navnet til en annen bruker, inaktiv eller ei. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ta en titt selv da vel? Trenger ikke Uelands hjelp til det. Ikke så aktiv denne, nei. Hva menes med "validating"? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Validating betyr at personen ikke har trykket på godkjenn-linken som blir tilsendt på mail når man registrerer seg. Husk at et kallenavn på forumet ikke bare gjelder her, men også på bruktmarkedet og i prisguiden. Det er flere som er medlem kun for å benytte seg av de to tjenestene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Godt poeng. Men det nok dessverre mange som lager en konto som forblir ubrukt også. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ta en titt selv da vel? Trenger ikke Uelands hjelp til det. Ikke så aktiv denne, nei. Hva menes med "validating"? Takk. Prøvde søkefunksjonen, så tenkte at brukeren da var inaktiv. Var ikke klar over at jeg kunne seg på denne brukeren uten at han/henne hadde gjort poster fra før. Så, siden den da sannsynligvis har vært inaktiv siden 2005, er det noen mulighet for å få dette navnet da? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det hender at admins hjelper deg med den slags. Vet ikke om vanlige mods har makt til å gjøre dette. Noen som vet? Jeg ville sendt en PM til Dotten eller en tilsvarende person og forklart situasjonen. Det har blitt gjort tidligere med inaktive brukere. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Det hender at admins hjelper deg med den slags. Vet ikke om vanlige mods har makt til å gjøre dette. Noen som vet? Jeg ville sendt en PM til Dotten eller en tilsvarende person og forklart situasjonen. Det har blitt gjort tidligere med inaktive brukere. Vil gjøre det, men får vente litt iogmed at Ueland er administrator, så kan det hende han tar enda en tur innom denne tråden, så slipper jeg å bry de andre Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Godt poeng. Skjønner ikke at han ikke gjorde dette sist han var innom, når den andre brukeren likevel ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det hender at admins hjelper deg med den slags. Vet ikke om vanlige mods har makt til å gjøre dette. Noen som vet? Endring brukernavn krever spesiell databasetilgang, og dette er av sikkerhetsmessige årsaker begrenset til kun administratorene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var det jeg tenkte, ja. Som sagt, jeg ville ha sendt en PM til Dotten. Mener å huske at han har vært behjelpelig med dette tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg