Vanguard12 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Liker filmer med eventyr og/eller historisk-tema, som DaVinci-koden, National Treasure, Arn, Indiana Jones... synes tilogmed Journey to the Center of the Earth var OK, jeg noen som har noen gode tips til flere slike filmer? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 The Neverending Story, The Wizard of Oz, The Adventures of Robin Hood Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 The Librarian, The Jewel of the Nile Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Høh, nevner The Jewel of the Nile men ikke den første filmen, som Jewel er en sequel til (som også er bedre enn Jewel!)... Romancing the Stone Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Husket ikke navnet på den første (som jeg strengt tatt trodde var oppfølgeren). I mitt forsvar har jeg lyst å si at det er snart ti å siden jeg sist så disse filmene. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hehe, ok... men visse ting glemmer du aldri Husker jeg så begge på kino back in the days... Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Takker for tips.. bare å kjøre på.. vil se flere filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå