Carloz89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Dersom Lignende Tittel/Innhold er andre steder håper jeg dere la dette stå ^^, ------------------------------------------------------------------------------------------------- Hei!! http://i535.photobucket.com/albums/ee352/p...lav-penguin.jpg Jeg kommer sikkert til og få hør hvorfor jeg ikke bare laget en vanlig undersøkelset i bildet, men jeg vil hvite hvorfor =P og hvorfor folk menr det og det kommer ofte ikke frem i en meningsmålig, nesten uansett statistikk MILETÆRET - SI GJERNE LITT OM PUNKTENE I INNLEGGET 1. Hvorfor vil du inn i miletæret/ Hvorfor ikke? Svar! 2. Hvilken avdeling kunne du i såfall tenke deg og gå inn i? eks. Hæren, Garden, Luftforsvaret, Marinen, Vakt Tjenesten, UP, Jegerkompaniet OSV---> Svar! 3. Hva har du hørt om miletæret for du besvarte spørsmålene? Svar! 4. Har du vert på sesjon/ såfal hva synes du om informationen som ble gitt? Svar! 5. Ellers noe du lurer på som du vil ha svar på i denne forbindelsen? Svar! Setter pris på om svarene blir besvart i rekkefølgen som de står ^^, Glimrende om dere velger å nomerere de besvarte spørsmålene <3 Mvh. Carloz89 Endret 26. desember 2008 av Carloz89 Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 1. En runde holder. 2. Luftforsvaret. 3. Har gjennomført førstegangstjenesten, så litt av hvert igrunn. 4. Uff, det er lenge siden. Kan ikke huske at jeg hadde noe å klage på. 5. Hva er poenget? Har du egentlig noe du ønsker å diskutere, eller en spesifikk problemstilling du ønsker å få svar på? Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 1. En runde holder.2. Luftforsvaret. 3. Har gjennomført førstegangstjenesten, så litt av hvert igrunn. 4. Uff, det er lenge siden. Kan ikke huske at jeg hadde noe å klage på. 5. Hva er poenget? Har du egentlig noe du ønsker å diskutere, eller en spesifikk problemstilling du ønsker å få svar på? Jepp ^^, Jeg ønsker veldig gjerne og få diskusjon rund det jeg og andre lurer på når det gjelder siste punktet - Jeg har stor interesse av og vite hva folk mener og synes om dette.. Grunnen er at jeg ennå ikke har hvert i miletære på grunn av at jeg jobber som Lærling i butikk. diskutere synspunkter som foreksempel: - Hva man burde være forbredt på før man skall inn/ eller utifra hva man ønsker og komme inn på **, eventuelle krav til fysiske teste Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 1. Vil inn i militæret siden det er noe annet å gjøre enn å kjede meg forran pc'en hele dagen. 2. Hæren(?) 3. Har hørt mye om førstegangstjenesten og det høres morsomt ut. 4. Har ikke vært på sesjon. 5. Wat Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Bra dere bruker linken setter jeg stor pris på ^^, 1. Jeg har lyst til og komme inn i militæret forde jeg har hørt mye om dette spesielt rekruttskolen. 2. Håper på og kunne greie kravene til fallskjermjeger. Men lyst til og ta et år på befal skolen også ^^, 3. Jeg har hørt at det er utrolig bra sammhold og en fin måte og komme i form på, pluss at man må tåle og få tøffe tilbakemeldinger i start perioden. man kan da være eller få innvilget jobb i miletæret fra man er 18 til og med 43 år. 4. Ja jeg har vert på sesjon og ble tjeneste dyktig på papiret.. mange som fikk slippe pga. av at de rett og slett ikke gadd.. Må si sersjantene og sånn som var der virket noe sløve, og hvar mest opptat av og gjøre ting fortest mulig og virke kule. 5. Noen som kunne tenke seg det samme som meg? eventuelt få muligheten til og jobbe med F16 eller de nyere som kommer står forøvrig en artikkel i bladet balder som er miletær relatert. Endret 12. desember 2008 av Carloz89 Lenke til kommentar
40mm Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 1. Nå jeg blir lei, da vil jeg ikke in lenger. Fram til det så er forsvaret en fin plass å være 2. 3. Ganske mye. 4. Det er lenge siden 5. Forøvrig, så heter det militæret og ikke miletæret, og jeg vil gjerne ha svar på når du skal rette innleggene dine for skrivefeil ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bra dere bruker linken setter jeg stor pris på ^^, Linken? Den eneste linken her er jo et bilde av en dum pingvin. Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 1. Vet ikke hva jeg vil jobbe med senere i livet og tar førsteangstjenesten som et friår der jeg gjør noe annerledes og interresant. 2. På sesjon skrev jeg meg opp på hæren, oppklaring og jeger. Men skal mest sannsynlig søke HBS nå til våren. 3. En del.... 4. Var på sesjon i vår. Det var ikke sersjanter du møtte, men diverse sesjon assistenter som er vernepliktige som er i militæret ufrivillig. De vil bre ha en mest mulig skall og behagelig førstegangstjeneste. 5. Er det meningen at du skal besvare diverse spørsmål som kommer her? Lenke til kommentar
40mm Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Må si jeg ser ikke helt hva du vil fram til med denne tråden, og hva har pingvinen i bilde med militæret å gjøre. Endret 16. desember 2008 av 40mm Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ja.. slett ikke en dumm idee besvare diverse spørsmål som kommer her? - Ja, det må da være diskusjon moment Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 1. Fordi jeg er så vanvittig lei av å gå på skole, samt at jeg trivdes veldig bra der under førstegangstjensten. 2. Luftforsvaret eller Hæren. 1. pri er vakt og sikring Luft. Håper jeg blir innkalt til UB-opptak i januar 3. For mye til å gå inn på her. Har gjennomført førstegangstjenesten inkl to befalsopptak. 4. Lenge siden, husker ikke. Er ikke så nøye, det som interesserer meg søker jeg informasjon om på egenhånd. 5. Strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må si jeg ser ikke helt hva du vil fram til med denne tråden, og hva har pingvinen i bilde med militæret å gjøre. Du har ikke hørt om Nils Olav? Lenke til kommentar
40mm Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Må si jeg ser ikke helt hva du vil fram til med denne tråden, og hva har pingvinen i bilde med militæret å gjøre. Du har ikke hørt om Nils Olav? Nei, har nok ikke det. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nei, har nok ikke det. Han er Gardens maskot, og blir forfremmet hver gang Garden deltar i Edinburgh Military Tattoo. Har statue av han i leir og greier. http://no.wikipedia.org/wiki/Nils_Olav Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Det er kult da - Synes det er stilig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå