bjoen2 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har lagt ut noen bilder av vannkjølingsprosjektet mitt her: http://www.home.no/bnilsen/ny_side_2.htm Mer kommer når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Yay - sexy!!! :o Er dog noen bilder som ikke funker... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Oj! Hvis radiatoren fungerer i tillegg blir dette noe av det mere hårete på veldig lenge. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Får håpe at den radiatoren klarer å gi fra seg nok varme, litt skeptisk... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hmmmzz... vel du får en A+ for stil. og en A+ til for utførelse. MEGET pent arbeid på fronten. Men... hva er vitsen med vannkjøling om det ikke kjøle skikkelig? Jeg er meget skeptisk til at pleksiglass av alle materialer kan gi noe spesielt god varmeoverføring. Generellt sett er jo de fleste plaststoffer faktisk ganske isolerende... jeg vet ikke, kjørte du noen sammenligninger før du valgte å bruke plexiglass? Forresten... laget du den radiatoren eller SELGER de faktisk noe såpass spesielt noe sted? Om du laget den så så det bra profft ut ^_^ PS: Vet noen om det overhodet finnes en metode til å lage skikkelig crom-finish på et kabinett? Har ikke funnet sprymaling som ikke smudger av.... er det noe alternativ? Jeg vil ha søøøølvblankt!! ^_^ Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hvor har du kjøpt/fått all den plexien fra og hva måtte du betale? Jeg har planer om å lage et kabinett i plexi, men jeg har ikke funnet noen plasser hvor de selger det til en rimelig pris Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg ville IKKE fyrt opp peltier på systemet hvertfall! Hva med å bytte ut plexi rørene med kobber rør? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Feilposta i casmod, passer best under aktiv kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg