Havar14 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei, som tittelen tilsier, får jeg ikke innstalert oppdateringer på maskina mi. Den sier jeg trenger adminsitrator rettigheter, men jeg er slef administrator med min bruker Hjelp? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sikker på at det ikke er en eksta konto til som er "overordnet" på pc-en? i så fall, har du prøvd å endre passordet til denne kontoen i CMD?? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Kun en konto på maskinen, og den er min. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er ikke like kjent med Vista som jeg er med XP, men du kan prøve å opprette en ekstra konto med administrernde rettigheter. Hvis dette går blir jeg litt usikker desverre... Hei, som tittelen tilsier, får jeg ikke innstalert oppdateringer på maskina mi. Den sier jeg trenger adminsitrator rettigheter, men jeg er slef administrator med min bruker Hjelp? Takker for alle svar Eller er dette en "fake" versjon??? Lenke til kommentar
Richard91 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 selv som administrator så har du en del restriksjoner. men viss du åpner CMD og skriver "net user administrator activate:yes" så skal det vist nok ikke være noen restriksjoner, har prøvd selv, og har merket at det er mindre restriksjoner, men det er fortsatt noen. hvem vett kanskje det kan funke for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå