Khaffner Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alle mine tidligere webkameraer har hatt masse megapixler, men elendig lysfølsomhet. Rommet mitt er litt mørkt og jeg har mye av lyset bak meg. Jeg vil med andre ord ha lite støy på høye ISO-verdier, jeg vil kunne se alt klart uten å måtte rette en lyskaster mot ansiktet mitt. Pris er ikke en viktig faktor i valget. Viktig at den er Windows Vista-Capable, da de funker ut-av-boksen i Linux. Eller rett og slett være støttet i Linux Men det aller viktigste er altså bildekvalitet, IKKE design eller megapixler Finnes det et webkamera for meg der ute? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Et godt tips er å ganske enkelt kjøpe noe dyrt, hvis du trenger noe som ser deg godt nok i halvmørke. Jeg har ingen erfaringer, men jeg vet at Creative Live Cam Optia AF ikke er så verst. Har sett hvor bra deres billige er, og denne er en av de dyreste; beste... http://no.europe.creative.com/products/pro...v=0&listby= Og selvølgelig kan du spørre produsenter direkte på mail om de har noen kameraer som egner seg godt til dårlig lysforhold. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Logitech QuickCam Pro 9000 Skarpe bilder med tydelige detaljer , er og annbefale - Relatift nytt og kan skaffes til pris rundt : 879kr. :luve: Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Microsoft LifeCam Show Test: http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=2482 Nederst i testen står det at den gjør det bra under dårlige lysforhold Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Har bestilt Microsoft Lifecam Show, får se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå