Moff Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skal til Oslo igjen til fredag. Må dit 2 ganger i måneden på sykehus. frem og tilbake på en dag.. Bussturen tar over 4 timer. Lurer på om noen vet om noe gøy jeg kan slå ihjel tida med på de 5 timene jeg planlegger å være der. Noen som vet om noen byoriginaler? Noen spesielle steder jeg sansynligvis ikke har vert. No jeg kan slå i hjel tida med. Pleier som regel bare rusle rundt uten mål å mening uten å ha så veldig lyst å sette meg på bussen hjem igjen med det første =) Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Rubis kule hodetrimm og ikke altfor dyrt Eventuelt kjøpe en iphone som meg legge inn alt av musikk og mange fete spill kult netver også egen vg side tilpasset den so er litt stilig.. men mulighet for pc? se en film da vel Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis det er ting du skal slå ihjel tida med i Oslo vil jeg anbefale forsvarsmuseet på akershus festning. Veldig lærerikt om Norsk historie. De gangene jeg har vært der har det også nesten alltid vært noe nytt der. Hørt også rykter om at det skal være en jagerfly simulator der, men dette vet jeg ikke om er sant. Men dette er jo kulest om du er interessert i Norsk historie da, og spesielt forsvaret. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rubis kule hodetrimm og ikke altfor dyrt Eventuelt kjøpe en iphone som meg legge inn alt av musikk og mange fete spill kult netver også egen vg side tilpasset den so er litt stilig.. men mulighet for pc? se en film da vel Det heter Rubik's Cube (Rubix Cube). Og hvem er det som kjøper seg en Iphone for å slå ihjel 5 timer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 * Shoppe klær og julegaver * Sette seg ned og ta en pils og se på Oslos mange babes * Gå på date * Stå på skøyter (om det er klart enda) SE HER, DENNE LINKEN ER FIN Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 gå på kino, ringen kino er en ny en Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Når man først er i Oslo, må man jo opp og se på slottet. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Og hvem er det som kjøper seg en Iphone for å slå ihjel 5 timer? Skal til Oslo igjen til fredag. Må dit 2 ganger i måneden på sykehus Regner med at TS var ute etter Oslo-spesifikke ting, men likevel. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Takk for tips Mattovic : Har vert der! Møtte Gunnar Sønsteby der! tihi det var artig Takk for linken Demantios =) Hva er navnet på den nye kinoen i Oslo ? Viser den filmer på dagtid? Hvis jeg skal handle julegaver, er det noen spesielle butikker man ellers ikke finner folk kan anbefale? Om det fins Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ringen kino. oslo city har sikkert nok av ting som kan slå bort timer, og byporten for den saks skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå