Gjest dreitmegut Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har litt problemer med dama og i helga klarte jeg gjøre hun usikker. Vi ble vel sammen igjen for 2 uker siden etter at hun ville ha meg tilbake. Nå er det 1 uke til jeg skal hjem igjen, og hun er sur på meg. Hvordan pleie dette? Jeg prøver ta initiativ til samtaler men hun svarer bare med ok etc. Og når jeg er godt tom for å si sier hun kanskje "da hadde ikke du mer å si" Hvordan bør jeg gå frem ? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har litt problemer med dama og i helga klarte jeg gjøre hun usikker.Vi ble vel sammen igjen for 2 uker siden etter at hun ville ha meg tilbake. Nå er det 1 uke til jeg skal hjem igjen, og hun er sur på meg. Hvordan pleie dette? Jeg prøver ta initiativ til samtaler men hun svarer bare med ok etc. Og når jeg er godt tom for å si sier hun kanskje "da hadde ikke du mer å si" Hvordan bør jeg gå frem ? Mulig du risikerer å miste henne, men hvis det er måten hun behandler deg på ville jeg latt henne være noen dager. Du må ikke legge deg helt paddeflat. Ikke start noen samtaler med henne. Hvis dere likevel prater sammen, og hun fortsetter med ok'ene, så venter du bare til hun faktisk sier noe med innhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva var det du gjorde osm gjorde henne så usikker da? Lenke til kommentar
Gjest dreitmegut Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Enkelt og greit, jeg suger å gi kompliment... Var ikke med henne den kvelden men møtte henne tilfeldigvis (kom litt brått på meg..) og hun var i finstasen og tosk som jeg er gir jeg ikke et kompliment om utsende, selv om jeg syns hun var og er dritfin. Var dårlig humør den helga pga en annen urelatert hendelse, derfor klarte jeg i tillegg på søndag å grave meg enda litt lenger ned.. Jeg tok det opp igjen ved en liten diskusjon pga mitt dårlige humør. Alt går i dass for meg akkurat nå, hun og vennene mine er det eneste positive akkurat nå. Og akkurat nå kan jeg ikke gjøre stort mye mer med det.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ut i fra den lille infoen som kom her, så vil jeg råde deg til å snakke med henne om alt som skjer i livet ditt for tiden. La henne få vite alt så hun kan relatere humøret ditt til noe. "ok"-svarene hennes tyder på at hun er irritert for noe. Hva det er, det vet bare hun og venninnene hennes. Det rare med jenter, er at de forventer at vi skal vite hva som er galt. De skjønner ikke at vi gutter er enkle vesner, som ikke kunne tatt et subtilt hint om det så ble kastet i fjeset på oss. Vis til henne at du veit det er noe galt, men ikke veit hva og at hun må si det til deg. Setningen "Hva er galt? Jeg merker godt at det er noe, men vet ikke hva.." er ofte en sikker vinner. Hun kommer garantert til å svare "ikke noe" et par-tre ganger, før hun virkelig åpner seg. Hvis hun ikke gjør det, så må du backe ut, og gi henne pusterom. La henne ta kontakt. Du har prøvd, du har gjort ditt, nå er ballen på hennes side av banen. Lykke til Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Avstandsforhold suger, slå opp. Hun virker som en dramaqueen, hvis hun hisser seg opp pga det. Regner med at hun elsker oppmerksomhet fra deg og andre gutter også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke noe god tråd å komme med her, men gjør meg en tjeneste og ikke slå opp med henne bare pga. noen åp et forum ber deg om det. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke noe god tråd å komme med her, men gjør meg en tjeneste og ikke slå opp med henne bare pga. noen åp et forum ber deg om det. Han må ikke nødvendigvis gjøre det slutt, men han må i det minste kreve litt respekt. Lenke til kommentar
Gjest dreitmegut Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hun er kanskje en dramaqueen, og kanskje litt egoistisk.. Men jeg visste hva jeg kom til og hva jeg kan forvente. Hun starta idag en samtale med meg, og nå er tonen mye bedre, ser ut til å gå den rette veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå