Audunss Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei, kjøpte en htc touch HD for 10 dager ca, og har et problem med med Microsoft.NET compact framework. Når jeg kjører spesielle programmer som jeg har lastet ned, Callerutility, gremote for eksempel får jeg den meldingen at jeg trengere en nyere versjon enn det som er installert. Google søk gir meg bare linker til sider som er gamle, så kan ikke skjønne at det er det nyeste. Så trenger hjelp med å finne ut hvor jeg kan skaffe nyeste versjon, og om det er en spesiell måte å installere det på, hvordan dette gjøres. Lurer også på noen småting, når jeg bruker internett, og jeg trykker på linker kommer det bare åpne opp i ny favn alternativ, og med maksimum av tre favner kan må jeg fjerne ofte, kan dette fikses. Lurer også på hvordan jeg kan fjerne ikoner til gamle programmer jeg har sletter, og få de helt bort, sletter sensor lock, men får opp feilmeldinger om at det ikke kan åpnes fordi de mangler filer. Når jeg skal logge meg på nett på skolen, kommer ofte ikke alle alternativene for trådløse nett opp, og guestenettet som er det jeg bruker kommer ikke alltids opp over listen over tilgjengelige nett, listen blir full av 3 andre nett virker det som, hvordan sjekker jeg alle tilgjengelige nett? På forhånd takk Audun Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Last ned, og installer den her: http://trineseries.com/CABS/NETCFv35.wm.armv4i.cab Det løser det første problemet ditt. Lenke til kommentar
Audunss Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Takk, det fikset det virker det som, fant ut av alt det andre også tror jeg, så alt er fint for øyeblikket Lenke til kommentar
the_bjarne Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) listen blir full av 3 andre nett virker det som, hvordan sjekker jeg alle tilgjengelige nett? Start -> Instililnger -> Tilkoblinger(nede) -> WiFi -> Trådløse nettverk Edit: Ah.. Såg den siste posten din litt seint ja Endret 10. desember 2008 av the_bjarne Lenke til kommentar
Audunss Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 listen blir full av 3 andre nett virker det som, hvordan sjekker jeg alle tilgjengelige nett? Start -> Instililnger -> Tilkoblinger(nede) -> WiFi -> Trådløse nettverk Edit: Ah.. Såg den siste posten din litt seint ja takk likevell Lenke til kommentar
kadetten Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg får følgende feilmelding på min Touch HD'nb når jeg skal installere NETCFv35.wm.armv4i.cab: Feil Installasjonsfeil. Stopp alle programmer og prosesser, gjør så mye lagringsplass som mulig ledig, og kjør installasjonen igjen. Kundestøtteinformasjon: 2. Eneste problem, er at jeg har lukket alle programmer, og mer enn nok plass ledig. Noen som kjenner til dette problemet og som kanskje kan hjelpe meg? Endret 10. februar 2009 av kadetten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå