makrellen111 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 har hørt mye om den line6 xt pod eller hva den heter... er den noe tess? og fins det distortion og overdrive på boksen????? hvor kan jeg få den billigst? Lenke til kommentar
lille-hl Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Den heter POD XT. "Gamleversonen" av nye POD X3. Forresten IKKE verd oppgraderinga! Skal du ha Live eller Bønne-versonen? Jeg kan ikke skjønne du har hørt mye om den og ikke vet at den bunn i grunn er en forsterkersimulator. Det vil si, ja, det er MANGE DS'er og OD'er, faktisk så mange, at de beste tidspunktene for å skaffe seg en er jul eller sommer(de lengste feriene). Den er litt som en Mesa, ubrukelig hvis uriktig innstilt, fantastisk hvis perfekt oppsatt. Har du dårlig tålmodighet, noe som tidligere tråder har vist, er denne nok ikke for deg. Lenke til kommentar
makrellen111 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Den heter POD XT. "Gamleversonen" av nye POD X3. Forresten IKKE verd oppgraderinga! Skal du ha Live eller Bønne-versonen? Jeg kan ikke skjønne du har hørt mye om den og ikke vet at den bunn i grunn er en forsterkersimulator. Det vil si, ja, det er MANGE DS'er og OD'er, faktisk så mange, at de beste tidspunktene for å skaffe seg en er jul eller sommer(de lengste feriene). Den er litt som en Mesa, ubrukelig hvis uriktig innstilt, fantastisk hvis perfekt oppsatt. Har du dårlig tålmodighet, noe som tidligere tråder har vist, er denne nok ikke for deg. faen koster mer enn 3000kr for greia... jesus Lenke til kommentar
Benor Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har du spilt lenge? Hva slags musikk spiller du? Hvis det er forsterkersimulator du vil ha så kan jeg anbefale Vox Tonelab siden det er en meget god forsterkersimulator til en grei penge. Den koster nok tett oppunder 3000kr den og, men det må man regne med. Hvis du er ute etter pedaler så har du et hav å velge i. Noen av Boss-pedalene er jo helt OK. Lenke til kommentar
lille-hl Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvor mye tenkte du å bruke i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå