DeadManWalking Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei, jeg fikk dette i posten i dag og er veldig fornøyd med ytelsen. Prøvde nettopp BF2 på fullt med alt på maks, mega smurt. Er dette et godt kort? Tingen er at jeg har bare AMD 64 4000+ 2.4Ghz. Blir det en flaskehals på f.eks far cry 2? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 en måte å teste det på er å teste fps i lav oppløsning og høy oppløsning. er fps omtrent den samme så er det begrensa av cpu. effekter å sånt må stå urørt. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Får se, vurderer nytt raskere minne. CPU vet jeg er veldig klokkevennelig, minne er noe dritt. Så nytt minne -> bedre cpu hastighet. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 på amd cpu'er så er ramhastighet linka til cpu hastighet. det du kan gjøre er å klokke ned minnet før du klokker opp cpu. jeg har en x2 4400 eller noe som jeg kjører på 3ghz. 90nm versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå