Martingutten Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Får meg kanskje Nintedno DS i julegave, og hvis jeg ikke får det kommer jeg trolig til å kjøpe det etter jul. Lurte på om hvordan spill som er et "must". Er glad i RPG og Platformspill, men er åpen for andre typer også (så lenge det ikke er spill ala Be a Good Mom eller Pet 10k ) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Får meg kanskje Nintedno DS i julegave, og hvis jeg ikke får det kommer jeg trolig til å kjøpe det etter jul. Lurte på om hvordan spill som er et "must". Er glad i RPG og Platformspill, men er åpen for andre typer også (så lenge det ikke er spill ala Be a Good Mom eller Pet 10k ) Mener du spill som Cooking Mama og Nintendogs? Hvis du ikke får det til jul, så kan det kanskje lønne seg å vente til DSi kommer ut. Eller bare vær klar over at det kommer en ny DS om veldig kort tid, så ikke bli "sur" på at du kjøpte et eldre produkt. Kommer litt an på om du har GBA. Zelda Phantom Hourglass er jo et bra spill som du kan vurdere Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 New Super Mario Bros er et MUST! Det MÅ du bare ha! Ingen nintendo uten super mario! Sånn er det. I tillegg vil jeg anbefale mariokart:) Lykke til! Du vil få mange gøye stunder med din DS:) Hihi Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) dude, cooking mama!!! er det feteste spillet noensinne, ikke tull engang, ingenting slår det å sitte på dass og lage mat. men ja zelda, cod4, trackmania, ff3,4, mario kart, metroid prime, super mario ds heter det vel, remake av 64 versjonen, ja, de jeg kommer på. Endret 11. desember 2008 av simster Lenke til kommentar
rolax Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Zelda Phantom Hourglass er et MUST Final Fantasy 4 The World Ends With You Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 - Mario and Luigi partners in time IGN anmeldelse video Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 syns de skulle lagd partners in crime, gta stil i super mario verdenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå