Gå til innhold

Skal til Thailand i sommer. Bestille nå eller vente?

Slacks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er klar over at det er helt feil sesong å reise dit? Varmt og masse regn.

Ja:P Men masse regn er det ikke. Kommer da an på hvor du reiser. Er litt redd for varmen ja..

Var i september/oktober sist gang og det var bra tross regntid (regnet nesten ikke).

Lenke til kommentar

Ikke MASSE regn.

Jeg var der fra 17/7-15/8 og det regnet heftig på kvelden første dagen, etter det var det kun noen små skurer innimellom.

Jeg tok en svipptur til Da Nang/Huian i Vietnam og var der i 4 dager, der var det fantastisk vær, sol hele tiden og rundt 30-32 grader i vannet.

Det var aldri skikkelig mye sol i Thailand (jeg var både i Bangkok, Chiang Mai, Chiang Rai), men det er litt overskyet, uansett så synes ikke jeg at det var noe problem.

Jeg ville nok bestilt reise nå, men det er klart hvem vet hva som skjer fremover...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei. Jeg skal til Thailand i sommerferien, men lurer på om det vil være lurt å vente litt med å bestille biletter. Tror dere prisene vil synke frem mot sommeren med tanke på finanskrisen og urolighetene som har vært der nede i det siste?

Når har du ferie da?Og hvor lenge skal du være der?

Er du litt fleksibel og kan reise i mai/jun eller september,kan du spare mye :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...