MagnZ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Heisann! Er på jakt etter en erstatter for min Sony ericsson p1i. Er fornøyd med telefonen, men savner EDGE og en bedre berøringsskjerm. Har sett meg ut en del telefoner: iPhone, Lg prada, Samsung omnia evt HTC touch hd hvis jeg får råd. iPhonen er praktisk siden jeg hovedsakelig bruker mac, men har også tilgang på en vanlig pc. Så mac kompabilitet hadde vært kjekt, men er ikke et must. Ellers trenger jeg en telefon med god kalender,e-mail og musikkspiller funksjon(slipper jeg å drasse på ipoden) Noen forsalg eller synspunkter? Magnus Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Siden du har en Mac, vil jeg anbefale iPhone. Har selvfølgelig ypperlig kompitabilitet med Mail, iCal, iPhoto og iTunes Lenke til kommentar
MagnZ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Siden du har en Mac, vil jeg anbefale iPhone. Har selvfølgelig ypperlig kompitabilitet med Mail, iCal, iPhoto og iTunes Takker for svar:)! Tenker veldig på iPhone, men har hørt en del negativt om den også. At den til tider kan nekte å motta samtaler osv. Dette var noe jeg hørte av min far som jobber i it-selskap hvor det er en ganske fet mobilpark. Hørt noe om dette? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Igjen vil jeg foreslå: Sony Ericsson G900. En ganske rimelig telefon i forhold til alternativene, som også er ganske lik P1 funksjonsmessig. Mangler dog også EDGE, men har veldig god musikkspiller (visstnok mye bedre enn bl.a. W960, som var tidligere walkman-toppmodell) og ikke minst godt kamera med bl.a. autofokus, autoblitz og touch-fokus (velg fokus selv med fingeren). Har hatt den ca en uke selv og er hittil strålende fornøyd. Er muligens også den beste mobilen på markedet når det kommer til batterikapasitet med unntak av Xperia X1. edit: min subjektive oppfatning av Iphone er, nok en gang, søppel, uten at jeg går nærmere inn på det akkurat her og nå (kanskje senere). Sjelden har man betalt så mye KUN for merkevare. "Søppel" er forresten litt drøyt, det er ikke en direkte dårlig telefon, men du bør forvente langt mer kvalitet i den prisklassen. Endret 9. desember 2008 av srbz Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fantastisk! Anbefale UIQ og slakte iPhone? Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Omnia fungere ogsaa greit med Mac siden den kan settes i "minnekort" modus og kobles til via usb kabel, da er det bare aa "drag and drop" filer etc. over. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Siden du har en Mac, vil jeg anbefale iPhone. Har selvfølgelig ypperlig kompitabilitet med Mail, iCal, iPhoto og iTunes Takker for svar:)! Tenker veldig på iPhone, men har hørt en del negativt om den også. At den til tider kan nekte å motta samtaler osv. Dette var noe jeg hørte av min far som jobber i it-selskap hvor det er en ganske fet mobilpark. Hørt noe om dette? Nope, har ikke hørt noe om det. Men jeg oppdaget nylig at man faktisk ikke kan avvise samtaler. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fantastisk! Anbefale UIQ og slakte iPhone? Any day 2 mpix kamera, bøttevis av softwareproblemer, vanvittig pris og ingen mulighet til å sende mms er nok motargumenter for meg ihvertfall. For min del er faktisk Apple-logoen et godt nok motargument i seg selv, men det er nå en annen sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå