Gå til innhold

bildefiler som viser selve bildet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

La meg gjere ein ting klinkande klart. Mighty Mouse har to knappar eigentleg. Den andre er en touchknapp som går i eitt med den andre. Men den er der absolutt. Så slutt å klag.

Har du prøvd Mac?

Eg skal ikkje greie ut no, men ettersom eg har vært Windowsbrokar i alle år (å då ein ganske erfaren) føler eg at eg har rett til å utrykke meg om det. Det er ikkje basert på fordommar, men slik eg opplevde det.

Har du prøvd Mac i en lengre tidsperiode (2-3 år) godtar eg synspunktet ditt.

Dessuten har jo trådstarter svar no, så me kan heller krangle ein anna gong.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Du må se humoren i det. Jeg har ikke som mål å "avkristne" MAC-brukere, men forsøk på å løse "alle verdens problemer" med MAC/OSX eller Ubuntu krever nesten en like seriøs respons.

Og ja, jeg har flere år med MAC på ryggen også, selv om det er noen år siden. Jeg har til og med undervist på IT-kandidat studiet (det er også en stund siden), og var såpass "nøytral" at jeg tok med MAC'en på skolen, og kjørte en halv dag med epler og appelsiner så folk kunne gjøre opp sine egne meninger.

Jeg har også et par venner som er "nyfrelste", men som i sin entusiasme må innrømme hvor OSX kommer til kort når det handler om f.eks. effektivitet - som er veldig viktig for meg.

Kompatibilitet er vel det største argumentet for at OSX eller andre Unix-varianter ikke kan tres ned over ørene til hvem som helst selv om de liker pen design og har litt for mye penger å skille seg av med.

Hyggelig å krangle med deg forresten! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...