Gå til innhold

Trenger hjelp med valg av touch telefon!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har samme kriteriene jeg og, men har bestemt meg for LG 990:)

Den ser bra ut, har ganske bra kamera og er noe av det beste innen touch med tanke på sms skriving.

Den er heller ikke veldig stor eller klumpete, er en liten klump bak hvor kameraet befinner seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LG KU990 er absolutt en veldig bra kandidat. Pass bare på at du får prøvd menyene på denne før du kjøper den, det kan fort bli en omfattende overgang fra SE.

Det er sant, jeg har selv brukt LG ganske lenge nå så det blir forhåpentlighvis ikke noe problem for meg.

Menyen venner du deg til ganske lett uansett, kan kanskje bli noen små problemmer med å finne frem ting de første ukene, men det er jo halve gledene av ny mobil syns jeg da ^^

Lenke til kommentar

Litt utenfor tråden men: Er det noen her som har denne i rosa? Jeg vurderer å kjøpe denne, men vet ikke om jeg skal ha svart eller rosa. Rosafargen på bildene synes jeg varierer sånn, så om noen her kunne ha tatt bilde av sin Samsung f480 i rosa?

Lenke til kommentar
Valget falt på en Samsung F480 i Rosa med 8 GB minne. =D Jeg er veldig fornøyd med valget og angrer ikke, hvertfall ikke enda.

Tusen takk for alle svar, utrolig takknemelig! =)

Hadde du giddet å tatt et bilde av mobilen din? Bare for å se hvordan rosafargen er. På noen bilder ser den mer lillaaktig ut=)

Lenke til kommentar
Hadde du giddet å tatt et bilde av mobilen din? Bare for å se hvordan rosafargen er. På noen bilder ser den mer lillaaktig ut=)

Telefonen er mye mer rosa enn lilla, men jeg skal se hva jeg kan gjøre. Kan sjekke om jeg fåt tatt et bilde og legger ut. =)

Lenke til kommentar
htc touch hd, virker som en meget fet telefon

Hun oppgir:

- har 1000-3000 til rådighet

- ønsker ikke en stor og klumpete telefon

- en telefon som er enkel og grei og sende SMS o.l. med

HTC Touch HD oppfyller INGEN av disse kriteriene ;)

HD er ikke klumpete, og den er av de aller beste touchtelefonene til å sende sms med. En vanlig bruker hadde neppe trengt og gått så mye bak Touch Flo 3d, så denne kunne vært et alternativ. En ting derimot, er at dersom man ikke har bruk for, eller kom til å få bruk for en smarttelefon, er det penger ut av vinduet å kjøpe en. Problemet med de fleste som kjøper en smarttelefon er vel at de egentlig ikke er klar over hva de går til, nemlig en liten datamaskin med vanvittig mange muligheter. Det er ikke praktisk mulig å få alt til å bli like brukervennlig på så omfattende systemer som Windows Mobile som hos enkle mobiler med lukkede, proprietære grensesnitt.

Jeg tror nok at du, Splashii, gjorde et bra valg siden du var ute etter en touchtelefon! Selv ville jeg nok ikke anbefalt en telefon med touchskjerm til deg som ikke hadde noen kriterier som touchskjerm egner seg bedre til enn en tradisjonell utformet mobiltelefon. Ser man på det praktiske så går det fortere unna med skriving, samt at batteriforbruket blir mindre ved en tradisjonell mobil enn en med trykkskjerm. Men det er jo litt artig å trykke på skjermen da, det er det jo. :)

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...