schneidig Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva kan man gå av høgskole eller folkehøgskole etter 2år på videregående? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ingen av delene. Etter 2 år på vgs. har du sikkert ikke fått studiekompetanse, så høgskole kommer du ikke inn på. Og folkehøgskole er bare tull etter min mening. Har du gått yrkesfag? Isåfall; skaff deg en læreplass, eller søk på en fagskole innenfor ditt fagområde. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg går media og kommunikasjon, skal bli fotograf. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da ville jeg nok satset på en læreplass. Uten tvil. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Høgskole og Folkehøgskole må ikke blandes sammen. Folkehøgskole er fyll, fanteri og puling. Og det eneste du sitter igjen med er 2 ekstra studiepoeng og et vitnemål som forteller deg hvor flink du har vært til å vaske rommet ditt. Men det er gøy, det kan jeg bekrefte! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Gøy og smart er to begreper som må holdes adskilt her. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men om man sitter litt fast, og er usikker hvor veien går videre, er jo folkehøgskole tingen. Får puste ut litt mellom slagene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Diskusjonen om folkehøgskole er tatt før. Ta en titt, trådstarter. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sitter du fast og ikkje veit kva du vil vidare er er det lurt å finne på noke nytt. Då kan det være lurt å gå på folkehøgskole, jobbe eller avtjene værneplikt. Ønsker du å bli fotograf så bør du finne ei utdanning som går på fotografering. Er usikker på kva som finnst av fotograf utdanning, men vær obs på at ein folkehøgskole som har eit foto fag vil ikkje nødvendigvis bety at du er noke nemneverdig nærmare og bli fotograf. Ta kontakt med ein praktiserande fotograf og sjå om du kan få ein jobb der, då får du fotograferingserfaring og kan samtidig plukke opp eit triks eller to frå fotografen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå