MDCCLXXVI Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Noen som vet hvor jeg kan laste ned DirectX 9.0a Redistribution for Windows Server 2003? takker for svar Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 er det sånn: /skrøyte mode on og: Hva i huleste skal man med direct-x på et server O.S? Ellers vet jeg ikke Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Litt skryt, litt rop om hjelp.. Har lett overalt men de som tilbyr directX 9.0a redist. har bare win2k og winXP versjonene.. Må bare si at windows server 2003 std. edition fungerer utmerked som workstation! Bare å følge denne guiden... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 ingen som finner? har lett i 3 dager nå.. begynner å bli veldig lei.. noen som har den web installer filen da? får ikke lastet ned den heller fra MS sin side Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 windowsupdate har den.... om du kjører windowsupdate fra windows server 2003.. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 er det sånn: /skrøyte mode onog: Hva i huleste skal man med direct-x på et server O.S? Ellers vet jeg ikke jeg har prøvd betaene en del og jeg har erfart at visst du ribber det for alt server ting som går ann å ta vekk, er dette os'et faktisk raskere enn XP i de fleste ting. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 windows update gir meg en feil når jeg skal laste ned updaten (som forøverig er web-installeren på 250kb~). Samme skjer om jeg laster ned fra directX siden.. Noen som har den filen og kan sende den til meg? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå