maskemannen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg trenger hjelp til et band navn. vi spiller heavy metal, litt power. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.bandnamemaker.com/ Lenke til kommentar
.... Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) – Hva skal d-d-det hete? lurte Ola. Gunnar henta en engelsk–norsk ordbok og begynte å bla. – Hva med The Evilhearted Devils and Shinings Angels, foreslo Seb. Uttalen var litt uryddig, men vi skjønte hva han mente. – For langt, sa jeg. Må være kort når folk skal spørre etter platene. Dirty Fingers er bra. – Dirty Fingers and Clean Girls, tilføyde Seb. – Vi-vi skal vel ikke ha med j-j-jenter, vel! ropte Ola. – Jeg har’e, sa Gunnar og titta opp fra boka. Vi skal hete The Snafus. – S-s-snemus? Ola så forvirra på Gunnar. – Snafus, gjentok han. – Hva betyr’e? spurte Seb. – En forkortelse for situation normal all fouled up, leste Gunnar sakte og tydelig. – Men hva b-b-betyr’e? lurte Ola. – Det betyr faenskap og rot og smørje. Vi tenkte oss om og var enige. Ingen hadde noen bedre forslag. Det var kort, satt bra og vi stod inne for tolkninga. The Snafus. Endret 10. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm, tror jeg har noen gode på lager. Skal vi se: Boys of Power Tool Pasta Ferrari The Hats Roulett O'bakken Tittenthai Ladyboys The Busty Nuts Pijo Pjio Pjio Laserpistol Bananoramaskrik Bananoramavindu Banan O. Høiby Dødskraftverk Anoroxett Speedmaker Andersen Med stomien på snei Utbasunator Earth, wind, fire & toilet water Bare si ifra hvis du vil bruke en av dem Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://www.bandnamemaker.com/ Grief Cat And The Safe Chimp I lol'd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå