P0nduz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei Har utvidet tilbehøret til kameraet mitt og trenger en ny sekk/bag og ha dette i. Utstyret jeg har er: Nikon D80 sb-600 nikkor 50mm en 70-300 linse en 28-75 linse skal også ha en 12-24 linse. I tilegg har jeg en 13,3" laptop som jeg ønsker og ha med meg. Har ca 1000Kr å bruke. Det viktigste er at sekken/baggen har god komfort og er godt polstret. Takker for svar mvh ..Christer.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis du ka strekke budsjettet littegranne så vil jeg anbefale lowepro computrekker Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Den så ålreit ut den. Kan godt strekke budsjettet opp til 1500 hvis det gir meg noe bedre? eneste jeg ikke liker er at det er så stort rom i midten siden jeg ikke har en linse som passer der så blir det jo "ubenyttet" eller kamera huset ligger og slenger Edit: La til info Endret 9. desember 2008 av ..Christer.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har selv en Lowepro Vertex 200 AW som jeg er godt fornøyd med. På den, og trolig også på computrekkeren kan du justere de forskjellige rommene inne i sekken slik at de passer til ditt utstyr... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 ser ut til at det blir den billigste på meg var innom en butikk i dag som faktisk hadde begge og det var den som passet meg best:) takker for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå