netted Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som har erfaring med Wd passport og LAcie. 2,5" eksterne harddisker? Eller andre merker som kan anbefales\ikke anbefales. Dårlige\ gode erfaringer? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 har en passport på 320 gb og så har jeg hatt en fra plextor tidligere. Erfaring med passport, enkel og grei, alle pc'er tar og gjenkjenner den fort, ingen problemer bortsett fra at cd spilleren i bilen klarer ikke å dra den i gang, må derfor bruke også en usb lader som ekstra strømkilde. Dette problemet hadde jeg ikke med plextoren. Noe som også er kjekt med plextoren er at plextoren har en e-sata mulighet. Western disken Plextor disken Lenke til kommentar
netted Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 har en passport på 320 gb og så har jeg hatt en fra plextor tidligere. Erfaring med passport, enkel og grei, alle pc'er tar og gjenkjenner den fort, ingen problemer bortsett fra at cd spilleren i bilen klarer ikke å dra den i gang, må derfor bruke også en usb lader som ekstra strømkilde. Dette problemet hadde jeg ikke med plextoren. Noe som også er kjekt med plextoren er at plextoren har en e-sata mulighet. Western disken Plextor disken Takk for nyttig info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå