Endre Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Skal flytte om noen uker, da skal jeg etterhvert få ADSL Nå bruker jeg et 56 K modem, men har et problem.:sad: Det er bare noen dager jeg får koblet til! De få dagene det går, er det ingen problemer, og jeg får koblet til ved nesten hvert forsøk. Men de andre dagene, går det ikke uansett hvor mange ganger jeg prøver! Når modemet har forsøkt og koble til en stund står det til slutt "du koblet fra maskinen du ringte opp" eller en annen feilmelding. Det virker jo ikke som om det er noe galt med noen innstillinger? Jeg har Tiscali gratis internett På forhånd takk! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg har det samme tullet med C2I Net. vet at modemet er iorden da jeg bruker det til å kople til Terminal server på jobben :?: er det leverandøren som gir F**** Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 prøv med en annen gratis leverandør. sense eller start. jeg hadde begge disse før jeg fikk adsl, sense var "raskest"? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Har prøvd med sense, men fikk ikke registrert meg. Samme med Tele2 frre2connect og frisurf. Kan jo prøve med Start, men er ikke det litt dyrere? Tiscali har noen av de billigste tellerskrittene Lenke til kommentar
Crywolfuhuu Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Den absolutt billigste leverandøren er NetCom. kl. 06-24: 10 øre/min kl. 24-06: 5 øre/min(!!!) Har selv 56K modem og ikke opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Har gått over til NetCom, men har fortsatt det samme surret. Enten funker begge tilkoblingene, eller ingen av dem. Men det er jo ihvertfall billigere med NetCom, selv om tilkoblingen plutselig kan bli brutt, det skjer nesten aldri med Tiscali. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå